// دوشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۱۵

رونمایی مایکروسافت از Light Mode برای داشبورد ایکس باکس وان [گیمزکام 2017]

مایکروسافت دقایقی قبل در جریان نمایش گیمزکام 2017 خود از ویژگی‌های جدید داشبورد ایکس‌باکس وان از جمله حالت Light رونمایی کرد.

مایکروسافت دقایقی قبل در جریان نمایش خود در نمایشگاه گیمزکام 2017 اعلام کرد که در نهایت قصد آوردن Light Mode را به کنسول ایکس‌باکس وان دارد. این حالت به کاربران اجازه می‌دهد تا رنگ تیره و تار داشبورد ایکس‌باکس وان را در نهایت به رنگ سفید مایل به خاکستری تغییر دهند. این رونمایی توسط مایک ابرا، معاون رئیس ایکس‌باکس انجام شد، جایی که او با شرکت در رویداد گیمز کام مایکروسافت از این پوسته سفید رنگ رونمایی کرد که از قضا یادآور رابط کاربری کلاسیک ایکس‌باکس 360 نیز است. هرچند Light Mode به رنگ سفید خالص نیست، اما با نگاهی به تصاویر می‌توان گفت ترکیبی از رنگ سفید مایل به خاکستری خواهد بود.

قرار است داشبورد جدید ایکس‌باکس وان اواخر سال جاری میلادی عرضه شود و مایکروسافت در حال حاضر در حال تست نسخه آلفای این داشبورد در ایکس‌باکس اینسایدر است. داشبورد جدید از زبان فلوئنت، زبان طراحی جدید مایکروسافت استفاده کرده است و همچنین مکانی را در صفحه اصلی برای پین کردن بازی‌ها دارد. امکان اجرای سریع‌تر برخی از برنامه‌ها از دیگر ویژگی‌های داشبورد جدید ایکس‌باکس وان است. انتظار می‌رود تا ویژگی Light Mode در ماه اکتبر در دسترس کاربران قرار بگیرد.

Light Mode Xbox one

Light Mode Xbox one

Light Mode Xbox one


منبع The Verge
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده