نویسنده: آرش رستمی
// دوشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۲۲

بازی Recore: Definitive Edition معرفی شد [گیمزکام 2017]

در کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه گیمزکام 2017 نسخه Definitive بازی Recore رسما رونمایی شد.

کمپانی مایکروسافت در طی کنفرانسی که پیش از آغاز به کار نمایشگاه گیمزکام 2017 برگزار کرد، تنها به معرفی بازی‌های جدید اکتفا نکرد و خبرهایی هم برای دارندگان بازی‌های پیشین پلتفرم‌های‌اش داشت. یکی از این خبرها رونمایی از نسخه‌ی Definitive بازی Recore بود. این نسخه از بازی اکشن-ماجراجویی و پلتفرمر استودیو کامسپت (استودیوی کیجی اینافونه) قرار است در تاریخ ۲۹ ماه آگوست (سه‌شنبه ۷ شهریور) منتشر شود. مطابق معمول، این معرفی با انتشار تریلری هم همراه بود که می‌توانید آن را در ادامه تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از وب‌سایت آپارات اقدام کنید

بازی Recore: Definitive Edition دارای یک ماجراجویی جدید به نام Eye of Obsidian و قاب کوربات T8-NK خواهد بود. همچنین این نسخه از HDR و قابلیت‌های ایکس باکس وان ایکس برای دستیابی به کیفیت گرافیکی بهتر بهره می‌برد. نسخه Definitive بازی برای ایکس باکس وان و پی سی عرضه می‌شود و قیمت آن ۱۹.۹۹ دلار خواهد بود. همچنین دارندگان فعلی نسخه اصلی بازی Recore می‌توانند آن را به‌عنوان یک آپدیت رایگان، دریافت کنند.

نظر شما چیست؟ به نظرتان بازی Recore: Definitive Edition می‌تواند تاثیر محسوسی بر وضعیت فعلی و نه‌چندان جالب بازی اصلی داشته باشد؟


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده