نویسنده: فریده صالحی
// دوشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۹

بیلی هاول به بازیگران فیلم Outlaw King پیوست

بیلی هاول در فیلم مورد انتظار Outlaw King (پادشاه قانون شکن) که داستان رابرت یکم را حکایت می‌کند، به بازیگرانی مانند کریس پاین و آرون تایلر جانسون پیوست.

بیلی هاول در جدیدترین اثر دیوید مکنزی (کارگردان فیلم اگر سنگ از آسمان ببارد Hell Or High Water) به نام Outlaw King (پادشاه قانون شکن) که از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد، به بازیگرانی همچون کریس پاین، آرون تایلر جانسون و فلورنس پیو پیوست. بَش دورِن ناشر کتاب The Looming Tower نویسندگی فیلمنامه این فیلم را برعهده دارد. این فیلم داستان رابرت یکم پادشاه اسکاتلند (با بازی کریس پاین) را نقل می‌کند که کشور و مردمش را برای آزادی و رهایی از قوانین ستمگرانه انگلستان هدایت می‌کند. هاول هم نقش شاهزاده ولز را ایفا می‌کند که شانه به شانه شاه رابرت یکم پیش می‌رود و با هم سعی می‌کنند که امنیت تخت سلطنتی اسکاتلند را حفظ کنند.

جیلیان بری از کمپانی Sigma Films به همراه استیو گولین و ریچارد براون از کمپانی Anonymous Content تهیه کنندگی این فیلم را برعهده دارند. هاول اخیرا در فیلم اقتباسی On Chesil Beach (در ساحل چزیل) به همراه سیرشا رونان که ماه آینده در فستیوال فیلم تورنتو اکران و به نمایش عموم در می‌آید ایفای نقش خواهد کرد. او همچنین در فیلم Dunkirk (دانکرک) و The Sense of an Ending (احساس یک پایان) حضور داشت. 


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده