// دوشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۴

معرفی بازی موبایل Merge Dragons

دشمنی شیطانی به دنیای اژدها حمله کرده و باید با نجات آخرین اژدها، به نجات جهان بروید.

یکی کردن چند آیتم و رسیدم به آیتم یا المانی جدید را پیش از این در بازی‌های مختلفی شاهد بودیم. از جمله‌ی این بازی‌ها می‌توان به Candy Crush Saga اشاره کرد که در آن باید با قرار دادن آب‌نبات‌های خوشمزه در یک راستا، به آب‌نباتی قدرتمند برسید. اما اگر این مکانیک گیم‌پلی کمی تغییر کند و با دوربینی ایزومتریک به دنیای خالی از اژدها برویم چطور؟ بازی اندروید و آیفون Merge Dragons، پازلی از جنس اژدها است و باید در این بازی با یکی کردن المان‌های مختلف در نهایت راه را برای نجات دنیا از دست نیروهای شیطانی باز کنید.

داستان بازی از جایی آغاز می‌شود که مجسمه‌ای با کمک خواستن از شما، درخواست می‌کند تا دو مجسمه دیگر را نزدیک او کرده و او را آزاد کنید. این اژدها که ازرا نام دارد، از حوادث شومی می‌گوید که حکایت از دشمنی شیطانی با نام Zomblins دارد. Zomblins که چهره‌ای مشابه زامبی‌ها دارد با حمله‌ای دردناک باعث کشته شدن چندین و چند اژدها شده و در حقیقت ازرا، آخرین اژدهای باقی مانده است. هدف شما در این بازی ترکیب کردن تخم‌های اژدها مشابه با گیم‌پلی بازی کندی کراش است تا با تولد اژدهایی جدید، قلمروی از دست رفته را از چنگال Zomblins نجات دهیم.

بازی Merge Dragons

با کنار هم قرار دادن مجسمه‌های گایا مراحل را به سرعت به پایان برسانید

در بازی Merge Dragons باید با ترکیب کردن گیاهان، استخوان‌ها و تخم‌های اژدها، به گیاهان و درگون‌های جدیدی برسید. به عنوان مثال با یکی کردن سه تخم اژدها،‌ یک اژدها متولد می‌شود و با یکی کردن سه گیاه، گلی جدید می‌روید. اژدهای متولد شده قادر است تا از گیاهان جدید، قلبی زرد رنگ را بردارد و قلمروهای خاکستری را دوباره سرسبز کند. قلمروی خاکستری به دنبال حمله زامب‌لینز‌ ایجاد شده و ورود به آنها قبل از بازگرداندن به حالت قبل امکان پذیر نیست. نکته‌ای که بازی Mege Dragons را جذاب می‌کند، طراحی زیبای شخصیت‌ها و محیط بازی است که با هرچه پیشروی و ترکیب بیشتر المان‌های مختلف می‌توانید سطح جدیدی از آیتم‌ها را به دست بیاورد و به امکانات جدیدی دسترسی پیدا کنید.

برای ورود به مراحل جدید باید به مرور مراحل را پشت سر بگذارید و با توجه به عملکرد خود امتیازی را دریافت کنید. در کنار مراحل، توسعه‌دهندگان اردوگاهی را نیز برای درگون‌ها تدارک دیده‌اند که بخش عمده‌ای از آن توسط Zomblins به رنگ خاکستری در آمده و در تاریکی فرو رفته است. شما باید کمپ اژدها را با گرفتن قلب‌های زرد رنگ و ترکیب این قلب‌ها برای به دست آوردن قلب‌های قدرتمندتر، به مرور مانند گذشته سرسبز کنید. علاوه بر گیاهان،‌ صندوقچه‌های جوایزی نیز در بازی در اختیار شما گذاشته شده است که با باز کردن آنها می‌توانید سکه‌هایی را به دست بیاورید. مانند سایر ویژگی‌های بازی که ترکیب می‌شوند، سکه‌ها نیز از این قابلیت پشتیبانی کرده و می‌توانید با ترکیب سکه‌ها، به پول بیشتری برسید. سکه‌ها برای خرید تخم اژدها یا محل خوابیدن اژدها کاربرد دارند و با خرید آنها اژدهای شما سریع‌تر ریکاوری می‌شود.

بازی Merge Dragons

بازی موبایل Merge Dragons هرچند مانند نمونه‌های مشابه آنچنان که باید اعتیادآور نیست و شاید از بعد داستانی نتواند بازیکن را درگیر خود کند، اما با این حال، همچنان محصولی با کیفیت است که حداقل قادر است تا چندروزی شما را با چند اژدهای کوچک و دوست داشتنی همراه کند. آنچه بازی Merge Dragons را از بازی‌هایی مانند Candy Crush متمایز می‌کند، دوربین متفاوت و نزدیک به ۵۰۰ آیتم قابل کشف است که در این بازی در اختیارتان گذاشته شده است. بازی Merge Dragons به صورت رایگان مدتی قبل برای اندروید و آیفون عرضه شد که می‌توانید از پایین آن را دانلود کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Merge Dragons


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده