نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۱

فروش جهانی مجموعه The Conjuring از مرز یک میلیارد دلار گذشت

کمپانی برادران وارنر تایید کرد که فروش جهانی مجموعه فیلم‌های احضار (The Conjuring) از مرز یک میلیارد دلار گذشته است.

از هفته گذشته، اکران جهانی فیلم Annabelle: Creation (آنابل: خلقت) آغاز شده و تا به امروز توانسته بیش از ۱۱۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. حال کمپانی برادران وارنر و نیو لاین سینما اعلام کرده‌اند که به لطف فروش این فیلم، مجموع فروش دنیای سینمایی The Conjuring از مرز یک میلیارد دلار در سراسر جهان گذشته است. فیلم The Conjuring با بازی ویرا فارمیگا و پاتریک ویلسون،‌ اولین فیلم این دنیای سینمایی بسیار کم هزینه است که در سال ۲۰۱۳ اکران شد. پس از آن فیلم Annabelle (آنابل) که اولین فیلم فرعی مجموعه The Conjuring بوده است، در سال ۲۰۱۴ و فیلم The Conjuring 2 (احضار ۲) که دنباله فیلم اصلی است، در سال ۲۰۱۶ منتشر شد. 

Annabelle: Creation

فیلم Annabelle: Creation چهارمین فیلم دنیای The Conjuring است که به ریشه و خلقت عروسک شیطان آنابل می‌پردازد. جیمز وان و پیتر سفرن تهیه‌کنندگی هر چهار فیلم این مجموعه را بر عهده داشته‌اند. علاوه بر این، کارگردانی دو فیلم The Conjuring بر عهده جیمز وان بوده است. فیلم The Nun (راهبه) دومین فیلم فرعی و فیلم بعدی مجموعه The Conjuring است که اخیرا مراحل فیلمبرداری این فیلم به پایان رسیده و قرار است در تاریخ ۱۳ جولای ۲۰۱۸ (۲۲ تیر ۱۳۹۷) اکران شود. علاوه بر این، فیلم The Conjuring 3 (احضار ۳) و فیلم Crooked Man، سومین فیلم فرعی این مجموعه، دیگر فیلم‌های دنیای The Conjuring هستند که در سال‌های آینده اکران خواهند شد. توبی امریش، رئیس و مدیر اجرایی بخش محتوای گروه‌های کمپانی برادران وارنر، در این رابطه گفت:

امسال پنجاهمین سالگرد تاسیس کمپانی نیو لاین سینما است و بدون شک سبک ترس و وحشت بخش جدایی‌ناپذیر و بسیار مهمی از DNA این کمپانی است. در حالی که قطعا در طی دهه‌های گذشته این سبک تکامل یافته است، اما تماشای موفقیت دنیای The Conjuring، چه از نظر فروش و چه از نظر منتقدان، واقعا جذاب است و من بسیار افتخار می‌کنم که همه افراد بااستعداد در این اتفاق تاریخی نقش داشته‌اند.

The Conjuring 2

امریش پیش از این در سال ۲۰۰۰ و زمانی که سه‌گانه ارباب حلقه‌ها (The Lord of the Rings) در دست ساخت و انتشار بوده، ریاست بخش تولیدات کمپانی نیو لاین سینما را بر عهده داشته است. استفانی سیگمن، تالیثا بیتمن، لولو ویلسون، آنتونی لاپالیا، فیلیپا کولثارد و میراندا اتو از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Annabelle: Creation حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده دیوید اف. سندبرگ بوده است و جیمز وان به همراه پیتر سفران نیز به عنوان تهیه‌کننده در این فیلم حضور دارد. کار نوشتن فیلمنامه فیلم Annabelle: Creation بر عهده گری دوبرمن بوده است که فیلمنامه فیلم اول را نیز او نوشته بود.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده