نویسنده: کیان کاظمی
// یکشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۱

شایعه: کمپانی THQ Nordic سرگرم ساخت یک بازی اکشن نقش آفرینی جدید است

به نظر می‌رسد کمپانی THQ Nordic روی یک بازی اکشن نقش آفرینی و جهان باز جدید به نام Biomutant کار می‌کند.

اگر تاکنون علاقه‌مند به تجربه بازی‌ای بوده‌اید که در آن موجودات شبه‌انسان با ظاهر حیوانات، کونگ‌فو و عناصر بازی‌های اکشن-نقش‌آفرینی در یک فضای پسا-آخرالزمانی با یکدیگر ترکیب شده باشند، خبر خوشی برایتان داریم. یک مجله آلمانی در جدیدترین اخبار بازی پروژه بزرگ بعدی کمپانی THQ Nordic را لو داده است. گویا این پروژه بازی Biomutant نام دارد و احتمالا قرار است در جریان نمایشگاه گیمزکام 2017 به صورت رسمی رونمایی شود.

در حالی که تاکنون هیچ چیزی به طور رسمی تایید نشده است، تصویر لو رفته از این بازی نشان‌دهنده یک پوستر و چندین اسکرین‌شات مختلف است که پوستر یک شخصیت حیوان‌نما را به نمایش می‌گذارد؛ یک موجود شبه‌انسان با ظاهر روباه یا راکون که شمشیری بلندتر از قدش را در دست دارد. در سه اسکرین‌شات لو رفته هم شاهد شنا و مبارزه کردن این شخصیت و یک موجود پرنده هستیم.

اخیرا کمپانی THQ Nordic گفته بود که دو بازی جدید در گیمزکام رونمایی می‌کند که یکی از این بازی‌ها کاملا جدید است و دیگری متعلق به یک مجموعه شناخته‌شده خواهد بود. در مورد بازی Biomutant هم با توجه به اینکه زمان زیادی تا آغاز نمایشگاه باقی نمانده، به زودی از صحت و اطلاعات تکمیلی آن مطلع خواهیم شد. گیمزکام 2017 از تاریخ ۲۲ لغایت ۲۶ آگوست (۳۱ مرداد تا ۴ شهریور) برگزار خواهد شد. چندین کمپانی مطرح مانند مایکروسافت، بلیزارد و نینتندو کنفرانس‌های خبری و لایو استریم برای این نمایشگاه تدارک دیده‌اند که می‌توانید برنامه دقیق آن‌ها را از اینجا مشاهده کنید. تصویر لو رفته از بازی Biomutant هم در ادامه قابل مشاهده است:

بازی Biomutant

طبق تصویر تبلیغاتی لو رفته در این مجله آلمانی، بازی Biomutant اوایل سال ۲۰۱۸ برای پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده