نویسنده: کیان کاظمی
// یکشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

Loot Crate بازی Call Of Duty: WW2 رونمایی شد

کمپانی Loot Crate از جعبه‌ای با طرح Care packageهای داخل بازی Call Of Duty: WW2 رونمایی کرد.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم کمپانی Loot Crate از جعبه‌ای ویژه با طرح Care packageهای داخل بازی Call Of Duty: WW2 رونمایی کرده و قصد دارد هم زمان با عرضه بازی این محصول را در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد. این جعبه مرموز به صورت محدود و تنها یکبار تولید خواهد شد و محتویات آن شامل آیتم‌های انحصاری با طرح سری Call Of Duty است که شامل لباس، اسباب و دیگر لوازم کلکسیونی بوده و طرفداران Call Of Duty نمی‌توانند از هیچ روش دیگری به آن‌ها دسترسی پیدا کنند.

این جعبه در ماه دسامبر (آذر/دی) و مدت کوتاهی پس از انتشار بازی عرضه خواهد شد. قیمت این جعبه ۵۰ دلار (بعلاوه هزینه ارسال و رسیدگی) بوده و هنوز قیمت بین‌المللی آن مشخص نشده است. کمپانی Loot Crate هم هیچگونه اطلاعات دقیقی در مورد محتوای این جعبه فاش نکرده، بنابراین بهتر است پیش از خرید این جعبه‌ها صبر کنید تا محتویات آن مشخص شود. در ادامه می‌توانید تصویر این جعبه را مشاهده کنید:

بازی Call Of Duty: WW2

ماه گذشته هم Loot Crate مجموعه‌ای از جعبه‌های مختلف با طرح سری Fallout رونمایی کرد. این جعبه‌ها چهار تا ۶ آیتم با لایسنس انحصاری در خود خواهند داشت که شامل لباس و لوازم کلکسیونی می‌شوند. این جعبه‌ها هم در ماه دسامبر عرضه خواهند شد. از دیگر جعبه‌های Loot Crates با طرح بازی‌های ویدیویی می‌توان به یک جعبه مخصوص بازی Fallout 4 و یک جعبه سری Mass Effect اشاره کرد که مورد دوم به طور محدود عرضه شد.

در دیگر اخبار بازی Call of Duty: WWII، به تازگی اطلاعات فراوانی در مورد بتا خصوصی بازی از جمله یک تریلر جدید منتشر شده است. این بتا از تاریخ ۲۵ لغایت ۲۸ آگوست (۳ تا ۶ شهریور) در پلی استیشن 4 و از تاریخ ۱ لغایت ۴ سپتامبر (۱۰ تا ۱۳ شهریور) در ایکس باکس وان برگزار خواهد شد. نقشه‌های این بتا Pointe Du Hoc، Ardennes و Gibraltar هستند که می‌توان سه حالت Team Deathmatch، Domination و Hardpoint را در آن‌ها تجربه کرد. حالت War هم که به منظور ایجاد تنوع در بازی طراحی شده است، در این بتا وجود دارد. بخش Headquarters (محیط اجتماعی جدید بازی)، supply dropها و بخش ورزش‌های الکترونیک بازی در این بتا وجود ندارند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده