// یکشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۹

بسته الحاقی بازی Eve: Valkyrie با نام Warzone معرفی شد

استودیو CCP با انتشار تریلری جدید از بازی Eve: Valkyrie، بسته الحاقی جدید و رایگان آن را با نام Warzone معرفی کرد.

بازی Eve: Valkyrie که توسط استودیو سی سی پی گیمز  (CCP Games)، سازنده بازی Eve Online، توسعه یافته است، به‌زودی میزبان یک بسته الحاقی گسترده خواهد شد. سازندگان با انتشار این اخبار بازی، در مورد محتوای جدید اعلام کردند که این محتوا یک «بازنگری کامل» است که به طور رایگان در دسترس کاربران قرار می‌گیرد و تغییرات زیادی را روی این بازی اعمال خواهد کرد. علاوه بر تغییرات انجام‌شده یکی از موارد مهمی که این آپدیت به بازی اضافه می‌کند این است که قابلیت استفاده از هدست واقعیت مجازی را اختیاری می‌کند. این بازی پیش‌تر فقط با استفاده از هدست VR قابل بازی بود.

محتوای جدید که با نام Warzone معرفی شده، قرار است به کاربران اجازه دهد که بازی را هم با هدست واقعیت مجازی و هم به طور استاندارد، یعنی با صفحه‌نمایش، بازی کنند. بازی مذکور با پشتیبانی کردن از سیستم بین پلتفرمی (Cross platform) روی پلی استیشن 4 و پی سی، هم‌اکنون به کاربران اجازه می‌دهد که بازی را هم به واسطه‌ هدست و هم به شکل استاندارد انجام دهند و به رقابت بپردازند.

روی هر نوع صفحه‌نمایشی که بازی را انجام بدهید، می‌توانید از محتوا و تغییرات Warzone بهره‌مند شوید. تمامی کشتی‌های فضایی این بازی در این محتوا در دسترس قرار می‌گیرد و به گفته سازندگان هم‌اکنون نقش آنها به طور کامل مشخص شده است. سلاح‌ها و قابلیت‌های جدیدی نیز معرفی شده که می‌توان از میان مهم‌ترین آنها به قابلیت Ultra اشاره کرد که به گفته سازندگان می‌تواند نتیجه یک بازی را کاملا تغییر دهد و دگرگون کند.

Valkyrie

از محتویات دیگر بسته Warzone می‌توان به حالت جدید Extraction اشاره کرد که شباهت‌هایی به حالت کپچر فلگ دارد. همچنین قرار است دو نقشه جدید با نام‌های Fleet و Outpost نیز به این بازی اضافه شود. سیستم امتیاز‌دهی این بازی نیز با آپدیت جدید تغییر پیدا می‌کند و گویا جوایز آن ارزان‌تر خواهد شد؛ طوری که دیگر در این بازی شاهد Gold نخواهیم بود و کاربران بیشتر Silver را به عنوان جایزه از بازی دریافت خواهند کرد. کاربران با توجه به کشتی‌ای که از آن در بازی استفاده می‌کنند، اکس‌پی دریافت می‌کنند که از آن می‌شود به عنوان پول داخل بازی نیز استفاده کرد. آیتم Salvage حال به عنوان یک منبع در بازی حضور پیدا می‌کند که از آن می‌توان برای قابلیت یاد شده یعنی Ultra در حین راند استفاده کرد. آیتم Spoils of War نیز ‌هم‌اکنون برای کاربران، Capsule را به ارمغان می‌آورد که عملکرد آن همانند Loot Box خواهد بود و کاربران می‌توانند با باز کردن آنها به تنظیمات آیتم‌های ظاهری برای کشتی فضایی و خلبان‌های خود دست پیدا کنند.

محتوای Warzone در تاریخ ۴ مهرماه (۲۶ سپتامبر) به طور رایگان در دسترس کاربران بازی Valkyrie قرار می‌گیرد. کاربرانی که هنوز این بازی را خریداری نکرده‌اند می‌توانند از تخفیف اعمال‌شده روی این بازی بهره‌مند شوند و آن را با آپدیت جدید با قیمت ۳۰ دلار، ۳۰ یورو یا ۲۳ پوند خریداری کنند.

ضمن اعلام این خبر، سازندگان تریلر معرفی محتوای Warzone را نیز منتشر کردند که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید و اگر از بازیکنان این بازی هستید نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

| |


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده