نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۳

بازی رومیزی ترسناک Monster Slaughter معرفی شد

Monster Slaughter یک بازی رومیزی ترسناک است که در آن باید در نقش یک سری هیولا، تعدادی نوجوان را به قتل برسانید!

تا به امروز تعداد زیادی فیلم ترسناک با موضوع فرار چند شخصیت جوان از دست دشمنی شرور که قصد کشتن آن‌ها را دارد، ساخته شده است. حال یک بازی رومیزی با نام Monster Slaughter معرفی شده که حس و حالی شبیه همین نوع فیلم‌های ترسناک دارد. البته اگر تصور می‌کنید که در این بازی قرار است نقش شخصیت‌های جوان را بازی کنید، سخت در اشتباهید! چرا که Monster Slaughter ایده جالبی دارد و شما را در نقش هیولا‌ها قرار می‌دهد؛ هیولا‌هایی از نوع زامبی، خون‌آشام، گرگینه و چند نمونه دیگر که بازیکنان در نقش آن‌ها قرار می‌گیرند و باید تعدادی نوجوان را بکشند. 

بازی Monster Slaughter در کل قوانین ساده‌ای دارد و تقریبا همه‌چیز در آن مبتنی بر انداختن تاس است. علاوه بر این هر یک از هیولا‌های بازی نقاط قوت و ضعف خاص خود را دارند و یک سری کارت نیز در بازی وجود دارد که می‌توانند مزایا یا معایب خاص خودشان را داشته باشند. برای مثال، ممکن است یک کارت برای شما سلاحی خاص را به ارمغان بیاورد و در نقطه مقابل یک کارت تله باشد و باعث بروز مشکلاتی برای شما شود. 

بازی Monster Salughter

در کل هدف نهایی شما در بازی این است که با کشتن اهداف‌تان امتیاز کسب کنید و در نهایت بازیکنی که بیش‌ترین امتیاز را داشته باشد، برنده بازی خواهد بود. حال مواردی مثل کشتن دشمن به روش درست یا در زمان درست، می‌توانند باعث شوند که امتیاز بیش‌تری در بازی کسب کنید. در مجموع Monster Slaughter بازی رومیزی‌ای است که قوانین خیلی پیچیده‌ای ندارد و یادگیری آن آسان است و از آن مهم‌تر در زمان کوتاهی هم می‌توان آن را تجربه کرد. همچنین وجود روش‌های مختلف امتیازگیری در بازی، عاملی است که ارزش تکرار Monster Slaughter را هم بالاتر می‌برد. کمپین کیک استارتر بازی Monster Slaughter در روز هالووین آغاز خواهد شد و در صورتی که بودجه مدنظر بازی کسب شود، سازندگان اقدام به ساخت آن خواهند کرد. 

در صورتی که به بازی‌های رومیزی علاقه دارید، زومجی هر هفته یک بازی اینچنینی معرفی می‌کند که با مراجعه به صفحه بازی رومیزی می‌توانید آن‌ها را بخوانید.


منبع Kotaku
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده