// یکشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

جزئیات آپدیت 2.4 و DLC رایگان بازی Ashes of the Singularity: Escalation

استودیو Stardock در آستانه انتشار آپدیت 2.4 و بسته الحاقی رایگان بازی استراتژی Ashes of the Singularity: Escalation، جزئیات آن را منتشر کرد.

بازی Ashes of the Singularity: Escalation به‌زودی میزبان بسته الحاقی رایگان و محتوای گسترده‌ای خواهد شد. حال در جدیدترین اخبار بازی استودیو استارداک (Stardock) جزئیات آپدیت 2.4 این بازی که هفته آینده در دسترس قرار گرفته می‌شود، منتشر کرد.

آپدیت 2.4 این بازی بهبودی‌های زیادی را به همراه دارد که قرار است روی بخش‌های مختلف آن اعمال کند. منو و رابط کاربری (UI) این بازی با بازنگری‌هایی زیادی همراه خواهد شد. درجه سختی‌ هر سه حالت کمپین و برخی از سناریو‌ها، میزبان تنظیمات مجدد شد. همچنین سازندگان ماد نیز به بخش‌های بیشتری از این بازی دست پیدا می‌کنند. آپدیت جدید همچنین پشتیبانی سیستم جدید Vulkan را به این بازی اضافه می‌کند که به گفته سازندگان به «عملکرد و سازگاری سیستم عامل» بهبودی می‌بخشد.
همچنین در ادامه سازندگان اعلام کردند که در واحد‌های هوایی، ضد هوایی، درون‌ و کشتی‌هوایی متعادل سازی شده است و هدف آنها «بهبود استراتژی‌های متنوع» است. ضمنا روی واحد‌های Substrate نیز تغییراتی ایجاد شده است که به جزئیات آن اشاره‌ای نشده است اما سازندگان با این تغییرات خواستار رفع شباهت آنها به واحد PHC شدند.

علاوه بر آپدیت 2.4، استودیو استارداک بسته الحاقی رایگانی را نیز برای کاربران در نظر گرفته است که در آن ۹ نقشه جدید گنجانده شده است. سازندگان اعلام کردند که نقشه‌های جدید برای «گیم‌پلی رقابتی» طراحی شده است. نقاطی که کاربران در این بازی احضار می‌شوند، در نزدیکی یکدیگر طراحی شده است و به گفته سازندگان هر کدام از این نقاط از منابع مختلف و منحصر‌به‌فرد برخوردار است که می‌تواند روند رقابتی خاصی را برای کاربران به ارمغان آورد.

Ashes Of The Singularity: Escalation

هر دو محتوا یعنی DLC کوآپ رایگان و آپدیت 2.4 برای انتشار در تاریخ ۲ شهریور ماه (۲۴ آگوست) برنامه‌ریزی شده است. بازی Ashes Of The Singularity: Escalation در سال ۲۰۱۶ میلادی منتشر و در سبک استراتژی همزمان (RTS) طراحی شده است و هم‌اکنون برای پی سی در دسترس است.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده