نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۸

حضور جسیکا چستین در فیلم X-Men: Dark Phoenix تایید شد

حضور جسیکا چستین برای بازی در نقش شرور و منفی لیلاندرا نرمانی در فیلم X-Men: Dark Phoenix رسما تایید و اعلام شد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، جسیکا چستین اعلام کرده است که به جمع بازیگران فیلم مردان ایکس: دارک فینیکس (X-Men: Dark Phoenix) اضافه شده تا نقش شرور و منفی اصلی این فیلم مورد انتظار را بازی کند. او بیشتر برای بازی در فیلم‌هایی چون سی دقیقه پس از نیمه‌شب (Zero Dark Thirty)، میان ستاره‌ای (Interstellar) و مریخی (The Martian) شناخته شده و قرار است نقش لیلاندرا نرمانی را در فیلم X-Men: Dark Phoenix بازی کند. پیش از این در ماه خرداد امسال، شایعات حضور چستین برای بازی در نقش نرمانی در این فیلم شنیده می‌شد.

چستین با انتشار تصویری در اینستاگرام شخصی خود این خبر را تایید کرد و گفت که قرار است دردسر بزرگی برای جیمز مک‌ آووی، بازیگر نقش پروفسور ایکس در این فیلم ایجاد کند؛ تا حدی که او به گریه بیفتد. کارگردانی فیلم X-Men: Dark Phoenix بر عهده سیمون کینبرگ خواهد بود که طی سال‌های گذشته به عنوان نویسنده و تهیه‌کننده در مجموعه مردان ایکس (X-Men) حضور داشته است. علاوه بر کارگردانی، کینبرگ به‌همراه هاچ پارکر وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را نیز بر عهده خواهد داشت. علاوه بر نوشتن فیلمنامه فیلم X-Men: Apocalypse (مردان ایکس: آپوکالیپس)، کینبرگ سابقه نوشتن فیلمنامه فیلم X-Men: Days of Future Past (مردان ایکس: روزهای گذشته آینده) را نیز در کارنامه دارد. 

Sophie Turner Jean Grey in X-Men: Apocalypse

ماه گذشته، تصاویر جدیدی از فیلم X-Men: Dark Phoenix منتشر شد که در آن شاهد عینک جدید شخصیت سایکلاپس در این فیلم بودیمجیمز مک‌آووی در نقش پروفسور ایکس، مایکل فاسبندر در نقش مگنیتو، جنیفر لارنس در نقش میستیک، سوفی ترنر در نقش جین گری، نیکولاس هولت در نقش بیست، تای شرایدن در نقش سایکلاپس، الکساندرا شیپ در نقش استورم، کدی اسمیت-مک‌فی در نقش نایت‌کراولر و ایوان پیترز در نقش کوئیک سیلور، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم X-Men: Dark Phoenix حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم X-Men: Dark Phoenix برای اکران در تاریخ ۲ نوامبر ۲۰۱۸ (۱۱ آبان ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است. پس از فیلم X-Men: The Last Stand (مردان ایکس: آخرین ایستادگی)، این فیلم دومین اقتباس سینمایی از داستان دارک فینیکس است که انتظار می‌رود اقتباس وفادارانه‌تری نسبت به فیلم قبلی باشد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده