نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۲

جزئیاتی از فیلم Star Wars: The Last Jedi منتشر شد

در حالی که تقریبا پنج ماه به اکران فیلم جنگ ستارگان: آخرین جدای (Star Wars: The Last Jedi) مانده است، جزئیاتی از این فیلم منتشر شده است.

در فیلم The Force Awakens از سری فیلم Star Wars ما شاهد شخصیت‌های منفور جدیدی مانند کایلو رن، اسنوک و ژنرال هاکس بودیم که به دنیای جنگ ستارگان اضافه شدند. شخصیتی که در فیلم توجه خیلی زیادی به آن نشد و صحنه‌های زیادی از او را در این اثر ندیدیم، کاپیتان فاسما با بازی گوندلین کریستی (بازیگر نقش برین در سریال بازی تاج و تخت) بود. اما اخیرا کریستی غیر مستقیم به طرفداران سری فیلم جنگ ستارگان اعلام کرده که می‌توانیم در فیلم The Last Jedi شاهد صحنه‌های بیشتری از این شخصیت باشیم.

کریستی در مصاحبه‌ای با مجله Entertainment Weekly اعلام کرد که ریان جانسون، کارگردان فیلم آخرین جدای، همکاری قابل توجهی در ارتباط با توسعه شخصیت‌ها داشته است. او گفت:

ریان از من خواست که فیلمنامه را مطالعه کنیم، خیلی خوب درباره همه چیز آن فکر کنم و درباره نظرات خودم و او بحث مفصلی داشته باشیم. با این پیشنهاد، من واقعا هیجان‌زده شدم که این فرصت در اختیارم قرار داده شده تا ایده‌ها و نظرات خودم را در کنار نظرات بقیه وسط بگذارم تا بعد با دقت آنها را بررسی کنیم و هرکدام را که احساس کردیم بهتر است بماند نگه داریم و هر کجا احساس کردیم که ایده‌ای به درد این فیلم نمی‌خورد آن را از میان نظرات برداریم. چیزی که من می‌توانم درباره قسمت بعدی فیلم Star Wars به شما بگویم این است که ریان در این فیلم یک کار استثنایی انجام داده است و در همه عناصر داستان، مخصوصا روابط بین شخصیت‌ها، فراتر و عمیق‌تر کاوش می‌کند.

The Last Jedi

بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده، قرار است فیلم The Last Jedi در ماه دسامبر اکران شود. اواخر ماه گذشته چند پوستر از شخصیت‌های مهم و برجسته فیلم و همچنین فیلم کوتاهی از پشت صحنه منتشر شد که نشان‌دهنده پیشرفت تولید فیلم است.

در ماه می دو شخصیت جدید به نام دی جی با بازی بنیسیو دل تورو و وایس ادمیرال هولدو با بازی لورا درن معرفی شدند. همچنین کارگردان این فیلم یکی از مکان‌های جدید فیلم را که یک «شهر کازینو» است با نام کنتو بایت نامگذاری کرد. ریان جانسون عنوان کرد:

این مکان جدید کمی شبیه به محیط مونت کارلو، کمی شبیه به محیط‌های فیلم جیمز باند و کمی هم شبیه به محیط فیلم To Catch a Thief است. این یک چالش خیلی جالب برای من بود که بخواهم لوکس بودن و ثروت را در این دنیا به بینندگان نمایش دهم. با خودم فکر کردم که بهتر است کمی در این قسمت به فیلم زرق و برق اضافه کنم و یک زمین بازی برای عوضی‌های پولدار درست کنم.

بازیگران فیلم آخرین جدای عبارتند از: دیزی ریدلی در نقش ری، مارک همیل در نقش لوک اسکای واکر، آدام درایور در نقش کایلو رن، جان بویگا در نقش فین، اسکار آیزاک در نقش پو دمرون، دمال گلیسون در نقش ژنرال هاکس، کری فیشر در نقش ژنرال لیا اورگانا، آنتونی دنیلز در نقش C-3PO و اندی سرکیس در نقش اسنوک.

فیلم The Last Jedi برای اکران در تاریخ ۱۵ دسامبر ۲۰۱۷ (۲۴ آذر ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده