نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۵۹

ایان مکشاین به لیست بازیگران Hellboy پیوست

ایان مکشاین، بازیگر دو سریال بازی تاج و تخت و خدایان آمریکایی، به دیوید هاربر در فیلم مورد انتظار پسر جهنمی (Hellboy) پیوست.

ایان مکشاین، بازیگر محبوب سریال‌ خدایان آمریکایی و بازی تاج و تخت، قرار است نقش پروفسور بروم، پدرخوانده‌ی قهرمان شیطانی در فیلم پسر جهنمی، را بازی کند و همچنین علاوه بر مکشاین، دیوید هاربر، بازیگر سریال Stranger Things، هم به لیست بازیگران این فیلم اضافه شده است.

بر اساس گزارش هالیوود ریپورتر، ستاره سریال American Gods یعنی ایان مکشاین به لیست بازیگران فیلم جدید نیل مارشال پیوسته است و قرار است نقش شخصیتی را بازی کند که محبوبیت زیادی از جانب طرفداران دارد و به عقیده آنها شباهت خیلی زیادی به سری کتاب‌های کامیک پسر جهنمی نوشته مایک مینولا دارد.

بازیگر سابق سریال Deadwood نقش پدرخوانده‌ی این قهرمان شاخ‌دار به نام پروفسور بروم را بازی خواهد کرد که مدت‌ها قبل و در سال ۲۰۰۴ و ۲۰۰۸ این نقش توسط مرحوم جان هرت در فیلم Hellboy به کارگردانی گیلرمو دل تورو ایفا شده بود و حالا قرار است این نقش به وسیله‌ی ایان مکشاین دوباره جان بگیرد و به زندگی بازگردد. 

برای فیلم Hellboy: Rise of the Blood Queen هنوز هیچ تاریخ اکران خاصی مشخص نشده است. از طرف دیگر، این فیلم اقتباسی برای رده سنی R ساخته خواهد شد و محوریت آن انانگ آن راما (Anung Un Rama) است که به مبارزه علیه جادوگران قرون وسطی برمی‌خیزد که تنها قصدشان نابود کردن زمین و بشریت است.

فیلمبرداری این فیلم از ماه آینده در انگلیس و بلغارستان آغاز خواهد شد.


منبع comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده