نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۹

پیوستن نویسنده هری پاتر به گروه فیلمنامه نویسی فیلم Star Wars: Episode IX

لوکاس فیلم اعلام کرد که جک تورن به جمع نویسندگان فیلم جنگ ستارگان: اپیزود ۹ (Star Wars: Episode IX) اضافه شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور نویسنده دیگری در فیلم Star Wars: Episode IX تایید و اعلام شده است. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، جک تورن، نویسنده بریتانیایی برای کمک به نوشتن فیلمنامه این فیلم، به گروه نویسندگان فیلم Star Wars: Episode IX اضافه شده است. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده کالین ترورو و درک کانلی است که پیش از این در فیلم Jurassic World (دنیای ژوراسیک) همکاری داشته‌اند. با این حال، منابع نزدیک به هالیوود ریپورتر گفته‌اند که برای نوشتن فیلمنامه فیلم Star Wars: Episode IX دیدگاه تازه و متفاوتی نیاز بوده‌ و به همین منظور تورن استخدام شده است. با این وجود میزان تغییرات یا بازنویسی فیلمنامه هنوز روشن و شفاف نیست.

Jack Thorne

تورن بیشتر برای ساخت برنامه‌ و سریال‌های تلویزیونی چون Cast Offs ،The Last Panthers و National Treasure شناخته شده است. او همچنین کار نوشتن فیلمنامه نمایشنامه Harry Potter and the Cursed Child (هری پاتر و فرزند نفرین‌ شده) را نیز بر عهده داشته است. وب‌سایت کولیدر نیز توضیح داد که استخدام نویسنده جدید برای فیلم‌های دنیای جنگ ستارگان (Star Wars)، موضوع جدیدی نیست. پیش از این مایکل آرندت کار نوشتن فیلمنامه فیلم Star Wars: The Force Awakens (جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد) را بر عهده داشت و پس از حدود یک سال کار روی فیلمنامه این فیلم، جی. جی. آبرامز و لارنس کاسدان جانشین او شدند. فیلم Rogue One: A Star Wars Story (روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان) نیز دارای یک نویسنده جدید بوده است.

فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای) یکی از مهم‌ترین استثناهای دنیای جنگ ستارگان است که رایان جانسون به تنهایی کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته و این فیلم قرار است آذر امسال اکران شود. فیلم Star Wars: The Last Jedi برای اکران در تاریخ ۱۵ دسامبر ۲۰۱۷ (۲۴ آذر ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است و پس از آن فیلم Han Solo (هان سولو) فیلم بعدی دنیای جنگ ستارگان، قرار است در تاریخ ۲۵ می ۲۰۱۸ (۴ خرداد ۱۳۹۷) اکران شود.

فیلم Star Wars: Episode IX قرار است در تاریخ ۲۴ می ۲۰۱۹ (۳ خرداد ۱۳۹۸) روی پرده برود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده