نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۲

پوستر های سریال Star Trek: Discovery منتشر شد

شبکه CBS All Access به تازگی ۱۱ پوستر از سریال جدید Star Trek: Discovery را برای طرفداران منتشر کرده است.

جدید‌ترین نسخه سری فیلم استار ترک به نام Star Trek: Discovery یکشنبه ۲۴ سپتامبر در شبکه داخلی آمریکایی CBS All Acces پخش خود را آغاز کرده و بعد از آن به صورت بین‌المللی در شبکه CBS پخش عمومی خود را آغاز می‌کند. به همین منظور این شبکه ۱۱ پوستر جدید از این سریال مورد انتظار که همین حالا هم می‌توان گفت که سریال پر طرفداری خواهد شد را برای طرفداران این فیلم و سریال منتشر کرده است که در انتهای همین مطلب می‌توانید آنها را مشاهده کنید.

سریال علمی تخیلی استار ترک سفر‌ها و ماموریت‌های Starfleet را برای کشف دنیا‌های جدید و نشانه‌های جدید برای زندگی به تصویر می‌کشد و همچنین در این میان یکی از افسران این فضاپیما باید واقعا تمام چیز‌هایی که درباره بیگانگان وجود دارد را یاد بگیرد و درک کند، اما اولین کاری که هر کسی برای این کار باید انجام دهد این است که اول خودش را بفهمد و درک کند. با اینکه همان ایدئولوژی‌ها و امیدواری‌های قبلی هنوز هم در این داستان وجود دارد اما در سریال پیشتازان فضا: اکتشاف، سفینه جدید، شخصیت‌ها و ماموریت‌های جدید وارد داستان خواهند شد.

بازیگران سریال Star Trek: Discovery عبارتند از سونیکو مارتین گرین در نقش افسر مایکل برنهام، جیسون آیزاکس در نقش کاپیتان لورکا، داگ جونز در نقش سارو افسر دانشمند، آنتونی رپ در نقش افسر استیمتس یکی از اعضای تیم علمی، تری سرپیکو در نقش اندرسون فرمانده سفینه Starfleet، مولیک پنکلی در نقش نامبو افسر ارشد پزشکی، سم وارتولومیوس در نقش افسر کانر جانشین هدایت‌گر سفینه Starfleet، مری وایزمن در نقش کادت تیلی، جیمز فرین در نقش سارک استاد فیزیکدان و پدر اسپارک، کریس اوبی در نقش تیکووما رهبر کلینگان، مری چیفو در نقش ال رل فرمانده کلینگان، شازاد لطیف در نقش ستوان تایلر، رکا شارما در نقش فرمانده لاندری، کنث میچل در نقش کول، کلیر مک کانل در نقش دنس، دیمن رانین در نقش اوجیلی، رید ویلسون در نقش هری ماد و میشل یو در نقش کاپیتان فیلیپ جورجیو.

سریال اکتشاف توسط استودیو شبکه CBS با همکاری کمپانی Secret Hideout از الکس کورتزمن، کمپانی Living Dead Guy Productions از برایان فولر و Roddenberry Entertainment تهیه کنندگی می‌شوند. تهیه کنندگان اجرایی این مجموعه عبارتند از: الکس کورتزمن، برایان فولر، هدر کادین، گرچن جی. برگ و آرون هاربرتز، آکیوا گولدزمن، رود رادنبری و ترور روث هستند. سریال Discovery توسط استودیو بین‌المللی CBS از شبکه نتفلیکس در ۱۸۸ کشور و در کانادا از شبکه Space و سرویس CraveTV زیر نظر Bell Media پخش می‌شود.

Star Trek: Discovery

Star Trek: Discovery

Star Trek: Discovery

در این میان یادآوری می‌کنیم که سریال Star Trek: Discovery برای پخش در تاریخ نوامبر ۲۰۱۷ (آبان یا آذر ۱۳۹۶) برنامه ریزی شده است.


منبع comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده