// چهار شنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۱

تاریخ عرضه بازی Shadow Fight 2 Special Edition مشخص شد

نسخه‌ی اسپشال ادیشن بازی Shadow Fight 2 در تاریخ ۲۶ مردادماه به صورت رایگان عرضه خواهد شد.

بازی Shadow Fight 2 یکی از بهترین بازی‌های موبایل سبک مبارزه‌ای است که تا به حال روی گوشی‌های هوشمند عرضه شده است. اگر از هواداران بازی‌های موبایل باشید، قطعا این بازی را نصب کرده و از بازی کردن بخش داستانی و بخش چندنفره آن لذت برده‌اید. بازی اندروید و آیفون Shadow Fight 2 برای اولین بار در سال ۲۰۱۴ میلادی به صورت رایگان عرضه شد و تا به حال بیش از ۲۰۰ میلیون بار دانلود شده است. حال تیم سازنده نسخه‌ی ویژه‌ای برای بازی تدارک دیده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی موبایل، بازی Shadow Fight 2 Special Edition در تاریخ ۲۶ مرداد (۱۷ آگوست) روانه بازار خواهد شد. بازی موبایل Shadow Fight 2، یک بازی رایگان با پرداخت‌های درون برنامه‌ای بود که برای پر کردن سیستم انرژی خود باید هزینه می‌کردید و این ویژگی بعضی از کاربران را ناراضی می‌کرد. اما در نسخه‌ی اسپشال ادیشن Shadow Fight 2 سیستم انرژی شما همیشه پر خواهد بود و این گفته بدین معنا است که دیگر برای این بخش نیازی نیست هزینه کنید. همچنین این نسخه از آن‌جایی که هیچ تبلیغاتی را در اختیار ندارد، یک نسخه‌ی پرمیوم نیز به حساب می‌آید.

از دیگر ویژگی‌های نسخه‌ی پرمیوم این بازی می‌توان به اضافه شدن یک فصل داستانی جدید اشاره کرد که طبق گفته‌ی تیم سازنده ۱۰ ساعت گیم‌پلی خواهد داشت و پاداش‌های بهتری را در جریان انجام مراحل به دست خواهید آورد. در ادامه می‌توانید ویدیوی مربوط به بازی موبایل Shadow Fight 2 Special Edition را در سایت زومجی مشاهده کنید.

برای دانلود ویدیو به سایت آپارات مراجعه کنید


منبع Toucharcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده