// یکشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۸

تریلر هیجان‌ انگیز بازی Fishing Planet در آستانه انتشار آن برای پلی استیشن 4

بازی شبیه ساز ماهی گیری Fishing Planet در آستانه انتشار‌اش روی پلی‌استیشن 4  میزبان یک تریلر بسیار منحصر‌به‌فرد شد.

بازی Fishing Planet که در سبک شبیه‌ساز ماهی‌گیری طراحی شده است، میزبان یک تریلر بسیار جالب و منحصر‌به‌فرد شد. این تریلر که از موسیقی هِوی متال و صدای برخورد شمشیر‌ها برخوردار است، هیجان خاصی را به این تریلر بازی ماهی‌گیری می‌دهد. طوری که اگر چشم‌هایتان را ببیندید گمان می‌کنید که در حال تماشا تریلر بازی Battlefield یا بازی Call of Duty هستید.

اما همانطور که در بالا اشاره شد این تریلر برای یک بازی ماهیگیری طراحی شده است و از ماهیگیری می‌توان به عنوان یک ورزش هیجان‌انگیز یاد کرد البته اگر یک ماهی بزرگ به نخ ماهیگیری‌تان گیر افتاده باشد. این تریلر توانست ذوق‌وشوق ورزش ماهیگری را به ما انتقال دهد و احتمالا هم‌اکنون همه ما به ماهی‌گیری علاقه‌مند شده‌ایم. همچنین انتهای تریلر می‌تواند شما را غافل‌گیر و متعجب کند.

سازندگان این بازی از Fishing Planet به عنوان یک «شبیه‌ساز ماهیگیری کامل» یاد کردند. این بازی بیش از ۱۲ محیط مختلف را در خود جای داده است که شامل رودخانه‌ها، دریاچه‌ها و غیره می‌شود که در ویدیو می‌توانید آنها را مشاهده کنید. همینطور در این بازی شاهد بیش از ۷۰ نوع ماهی هستیم. همینطور طعمه‌های مصنوعی این بازی نیز متفاوت بوده و به گفته سازندگان بیش از هزاران نوع طعمه مصنوعی در این بازی جای گرفته است. گفتنی است که هوش مصنوعی (AI) ماهی‌ها نیز از سیستم پیچیده‌ای برخوردار است.

در ادامه می‌توانید تریلر منحصر‌به‌فرد بازی Fishing Planet را تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

| |

بازی مذکور در سال ۲۰۱۵ میلادی از طریق سیستم «دسترسی پیش از موعد» (Early Access) استیم برای پی سی در دسترس است. این بازی به طور رایگان یا به اصطلاح Free to Play است و سازندگان به واسطه‌ی سیستم خرید‌های درون برنامه‌ای از این بازی درآمد کسب می‌کنند. چندی پیش این بازی میزبان بسته الحاقی با نام 4th of July شد که تجهیزات ماهی‌گیری آمریکایی را به این بازی اضافه می‌کرد.

بازی Fishing Planet در تاریخ ۷ شهریور ماه (۲۹ آگوست) برای پلی‌ استیشن 4 عرضه می‌شود.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده