نویسنده: پیمان مرادی
// سه شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۸

معرفی بازی موبایل Brain On! Physics Boxs Puzzles

در بازی اندروید و آیفون Brain On! Physics Boxs Puzzles خلاقیت خود را به کمک حل پازل‌های دشوار مبتنی بر قوانین فیزیکی، افزایش دهید.

بازی‌ اندروید و آیفون Brain On! Physics Boxs Puzzles یک بازی پازلی است که به‌مانند سایر بازی‌های فکری، با طرح کردن معماهایی دشوار، سعی در سرگرم کردن بازیکن دارد. اما آنچه که باعث تفاوت Physics Boxs با اغلب بازی‌های مشابه شده است، تاکید این بازی بر به‌کارگیری خلاقیت در حل معما‌ها است. اصول به کار گرفته‌شده در Physics Boxs، بسیار ساده و روشن هستند. شما باید در هر مرحله، یک جعبه چوبی را به کمک کنترل یک کامیون به محلی مشخص‌شده برسانید. اما انجام این کار به هیج وجه ساده نیست. برای به سرانجام رساندن هر مرحله، مجبور خواهید بود تا به کمک خلاقیت‌تان دست به طراحی سازه‌هایی بزنید تا به وسیله‌ی آن‌ها، جعبه را به محل مشخص‌شده انتقال دهید.

بازی Brain On! Physics Boxs Puzzles

Physics Boxs تمام ویژگی‌های یک بازی فکری باکیفیت را دارا است

خوشبختانه سازندگان Physics Boxs هیچ‌گونه محدودیتی را برای طراحی سازه‌ها در نظر نگرفته‌اند. همین امر موجب شده است تا برای گذراندن یک مرحله، راه‌حل‌های گوناگونی وجود داشته باشد؛ راه‌حل‌هایی که شاید بعضی از آن‌ها حتی به فکر خود سازندگان Physics Boxs هم نرسیده باشد! در واقع چگونگی رساندن جعبه به محل مورد نظر، کاملا به طرز تفکر فردی که در حال بازی کردن است، برمی‌گردد. خب اگر به مرحله‌ای برسید که هیچ راهی برای حل کردن پازل و گذراندن آن مرحله به ذهنتان نرسد، تکلیف چیست؟ در اینجا می‌توانید به کمک سکه‌هایی که در مراحل قبل جمع‌آوری کردید، ساز‌ه‌ای را که برای گذراندن آن مرحله نیاز دارید، خریداری کنید. البته ممکن است برای جمع‌آوری این سکه‌ها نیاز داشته باشید تا ساز‌ه‌های مجزایی را طراحی کنید. حتی می‌توان گفت که در برخی مراحل، سکه‌ها در مکان‌هایی قرار دارند که جمع‌آوریشان سخت‌تر از گذراندن خود آن مرحله است!

ویژگی جالب دیگر Physics Boxs امکان طراحی مرحله است. حتما شنیده‌اید که طراحی یک معما از حل کردن آن دشوارتر است. خب در بازی Brain On! Physics Boxs Puzzles به وضوح می‌توانید این حقیقت را لمس کنید. اگر تمام مراحل Physics Boxs را هم گذرانده باشید، بخش طراحی پازل Physics Boxs همچنان تا مدت‌ها شما را سرگرم خواهد کرد. شما می‌توانید پس از طراحی مرحله‌ی مخصوص به خودتان، آن را با سازندگان Physics Boxs به اشتراک بگذارید تا در صورت تاییدشان، آن را در آپدیت‌های بعدی بازی Physics Boxs ببینید.

Brain On! Physics Boxs Puzzles

Physics Boxs به‌مانند سایر بازی‌های فکری، ظاهری ساده و بی‌آلایش دارد تا تمرکز بازیکن روی چگونگی حل پازل‌ها باقی بماند. مراحل Physics Boxs در سه نقشه‌ی متفاوت طراحی شده‌اند تا حس تکراری شدن بازی، کمی تقلیل یابد. خوشبختانه موسیقی‌های استفاده‌شده در Physics Boxs هم به‌مانند محیط بازی، ساده و آرامش‌بخش هستند. در مجموع می‌توان گفت که Physics Boxs تمام ویژگی‌های یک بازی فکری باکیفیت را دارا است.

بازی Brain On! Physics Boxs Puzzles یک بازی پازل و فکری است که با گیم‌‌پلی‌ای خلاقانه و درگیرکننده، شما را تا مدت‌ها سرگرم خواهد کرد. این بازی با دارا بودن مراحل گوناگون و درگیرکننده، سلول‌های خاکستری مغزتان را وادار به فعالیت می‌کند و خلاقیت‌تان را به چالش خواهد کشید. شما می‌توانید این بازی را به صورت رایگان از اپ استور و پلی استور برای دستگاه‌های خود دانلود کنید و توانایی خود را در حل کردن پازل‌های دشوار آن، محک بزنید.

دانلود بازی Brain On! Physics Boxs Puzzles


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده