// شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۲

حالت شوتر واقعیت مجازی بازی Final Fantasy XV عرضه نخواهد شد

ساخت حالت واقعیت مجازی و شوتری که چندی پیش برای بازی فاینال‌ فانتزی 15 تایید شده بود، اخیرا توسط کمپانی اسکوئر انیکس کنسل شده است.

همان‌طور که قبلا نیز در اخبار بازی خواندید، طی E3 2016 اسکوئر انیکس ساخت حالت شوتر واقعیت‌ مجازی با محوریت شخصیت Prompto را برای بازی Final Fantasy XV تایید کرد. حال ساخت این مود توسط اسکوئر انیکس کنسل شده است و طرفداران واقعیت مجازی می‌توانند منتظر بسته‌ی الحاقی دیگری با نام Monster of the Deep باشند.

اسکوئر انیکس تایید کرده است که دموی مود شوتر واقعیت مجازی Prompto در E3 2016 فقط یک دموی تکنیکی بوده است. این کمپانی در ادامه گفت که اعضای تیم اخیرا نکته‌های زیادی را درباره‌ی واقعیت مجازی آموخته‌اند و بسته‌ی الحاقی Prompto نیز باعث افزایش این دانسته‌ها شده است. همه‌‌ی این نکته‌ها در آخر باعث ساخت بسته‌ی الحاقی Monster of the Deep برای بازی فاینال فانتزی 15 شده‌اند. در آخر این صحبت‌ها نیز اسکوئر انیکس تایید کرد که پروژه‌ی تیراندازی واقعیت مجازی Prompto رسما کنسل شده است.

در تریلری که طی نمایشگاه E3 2016 نمایش داده شد، شخصیت پرومپتو را مشاهده می‌کردیم که هدست واقعیت مجازی به چشم داشت و بعضی اوقات نیز گیم‌پلی بازی نشان داده می‌شد. طی این لحظه‌ها،‌ پرومپتو در حال اول-شخص به دشمنان ایستاده‌ی خود شلیک می‌کرد و قابلیت تلپورت به پنج مکان مختلف تصویر نیز به او داده شده بود.

زمانی که حالت شوتر واقعیت مجازی بازی Final Fantasy XV توسط کمپانی اسکوئر انیکس نمایش داده شد، این کمپانی تایید کرد که این مود بعد از انتشار بازی برای صاحبان فاینال فانتزی 15 عرضه می‌شود و آن‌ها به هیچ وجه نمی‌خواهند این پروژه را جدا به فروش بگذارند. کارگردان بازی فاینال‌ فانتزی 15 نیز درست بعد از این صحبت‌ها،‌ مود شوتر واقعیت مجازی Final Fantasy XV را بخشی متفاوت و جذاب برای بازیکنان توصیف کرد که باعث می‌شود این بازی را در طولانی مدت تجربه کنند.

فاینال فانتزی 15، نسبت به بازی‌های تک‌نفره‌ی دیگر سری فاینال فانتزی، تا به حال آپدیت‌های متعدد و بسته‌های الحاقی متفاوتی را دریافت کرده است. اسکوئر انیکس چندی پیش بخش چندنفره‌ای را نیز برای این بازی تایید کرد که تا به حال دو بار قابلیت تست آن در فاز بتا به بازیکنان داده شده است. بسته‌ی الحاقی واقعیت مجازی Monster of the Deep هم با محوریت ماهی‌گیری برای بازی Final Fantasy XV در دست ساخت است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده