نویسنده: سارا مرتضوی
// دوشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

محتوای جدیدی برای بازی Friday The 13th در راه است

طبق اعلام کمپانی ایلفونیک ناشر بازی Friday The 13th، قرار است به زودی محتوای جدیدی برای این بازی منتشر شود.

 به تازگی اطلاعات جدیدی در وب‌سایت تازه تاسیس بازی Friday The 13th منتشر شده که خبر از اضافه شدن جزئیات بسیاری به این بازی گروهی ترسناک می‌دهد.

گل سرسبد این محتوای جدید البته نسخه قابل بازی جدیدی از قاتل سریالی مشهور، یعنی جیسون است. با این‌که کمپانی ایلفونیک هنوز اطلاعات بیش‌تری از این نسخه جدید اعلام نکرده، اما در عین حال گفته که این جیسون جدید، روش‌های کشتن جدیدی هم بلد است. این در حالی است که تمامی نسخه‌های قدیمی جیسون نیز از این روش‌های جدید بهره خواهند برد.

از طرف دیگر کمپانی ایلفونیک اعلام کرده بسته الحاقی Retro Jason که چندی پیش به منظور عذرخواهی از طرفداران به علت باگ‌ها و مشکلات موجود در بازی ارائه شده بود، به طور موقت از دسترس خارج خواهد شد. ایلفونیک دلیل این‌کار را اعمال تغییرات و بهبود این بسته الحاقی اعلام کرده و گفته است این‌کار نهایتاً یک ماه به طول خواهد انجامید. البته می‌توان خوشحال بود چرا که بخشی از این تغییرات شامل اضافه شدن قطعه موسیقی جدیدی است که برای هر دو طرف بازی در جریان مسابقه پخش می‌شود.

Friday The 13th: The Game

از دیگر محتویات جدیدی که قرار است به زودی به بازی ترسناک Friday The 13th‌ اضافه شود می‌توان به چندین نقشه مختلف اشاره کرد و گویا قرار است یکی از این نقشه‌ها پیش از موعد مقرر و به صورت رایگان در اختیار بازیکنان قرار گیرد. کمپانی ایلفونیک اطلاعات بیش‌تری از این نقشه منتشر نکرده و فقط به گفتن این‌که این نقشه دقیقاً از فیلم Friday The 13th برداشته شده است، بسنده کرد.

علاوه بر نسخه جدیدی از شخصیت جیسون، قرار است دو شخصیت دیگر نیز به این بازی اضافه شوند. البته کمپانی ایلفونیک دقیقاً اشاره نکرده که این دو شخصیت جدید قرار است نسخه‌ی جدید شخصیت‌های قبلی بازی باشند یا این‌که دو شخصیت کاملاً جدید خواهند بود. در کنار شخصیت‌های جدید، کمپانی ایلفونیک سعی کرده با اضافه کردن تعدای لباس جدید برای شخصیت‌های بازی، امکان بیش‌تری برای شخصی‌سازی کاراکترها در اختیار بازیکنان قرار دهد.

درنهایت به عنوان آخرین محتوای جدید می‌توان به بسته رایگانی از ایموجی‌ها اشاره کرد که قرار است به زودی همراه این محتوای جدید در اختیار کاربران قرار گیرند. این بسته ایموجی هشت‌تایی امکان انتخاب ایموجی برای هریک از شخصیت‌های بازی را برای بازیکنان فراهم خواهد کرد.

با وجود اعلام این محتویات جدید، کماکان خبری از نسخه تک نفره بازی نشده است. این در حالی است که کمپانی ایلفونیک اخیراً اعلام کرده بود که بخش تک‌نفره بازی قرار است در پایان تابستان سال جاری عرضه شود. بنابراین اگر تغییری در برنامه‌های این کمپانی صورت نگیرد، تا یک ماه آینده شاهد ارائه نسخه تک نفره بازی Friday The 13th نیز خواهیم بود.

بازی Friday The 13th با وجود آغاز ناموفق خود، تاکنون توانسته به فروشی بیش از دو میلیون نسخه دست پیدا کند. در ادامه می‌توانید نگاهی داشته باشید به تصاویر منتشر شده از پست صحنه ساخت بازی Friday The 13th.

Friday The 13th: The Game

Friday The 13th: The Game


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده