نویسنده: کیان کاظمی
// شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۱

دایس: در بازی Star Wars Battlefront اهداف بلند مدت وجود نداشت

سازنده بازی Star Wars Battlefront 2 در استودیو دایس پیرامون مشکلات نسخه اول این مجموعه بازی جنگ ستارگان سخن گفت.

بدون شک بازی Star Wars Battlefront 2 یکی از موردانتظارترین بازی‌های امسال است و با توجه به نمایش‌های بازی شاهد بهبود و پیشرفت قابل توجه آن در مقایسه با بازی Star Wars Battlefront هستیم؛ بازی‌ای که با وجود برخورداری از ویژگی‌های مثبت فراوان، نتوانست در سطح دیگر بازی‌های دایس و نام جنگ ستارگان ظاهر شود. در یک ویدیوی جدید که توسط پلی استیشن منتشر شده است، کریگ مک لود، تولیدکننده بازی در استودیو دایس، به صورت صادقانه در مورد زمان و چگونگی بروز مشکلات بازی Battlefront توضیح داده و از بهبود آن‌ها در نسخه جدید خبر داده است.

به طور مختصر، بازخورد طرفداران در مورد بازی Battlefront این بود که این بازی تیراندازی اول-شخص عمقی را که بسیاری از بازیکنان به دنبالش بودند در اختیار نداشت. مک لود در ویدیوی مذکور می‌گوید که یکی از بازخوردهای معمولی که دایس از طرفداران دریافت کرده بود این بود: «ما وسعت بیشتری می‌خواهیم». پس در نسخه جدید، دایس و دو استودیوی کرایتریون و موتیو که سازندگان دیگر بازی Star Wars Battlefront II هستند، امیدوارند روش‌های بیشتر و جذابی برای تجربه بازی Battlefront به بازیکنان ارائه دهند. مک لود می‌گوید:

بسیاری از مردم دریافتند که بازی Battlefront پس از چندین ماه بازی کردن، دیگر اهداف بلند مدتی ندارد. بنابراین تلاش می‌کنیم در بازی جدید این مورد را حتما رعایت کنیم.

در حالی که بازی اول Battlefront تنها شخصیت‌ها و محتوای مربوط به سه‌گانه اصلی جنگ ستارگان و بعدا فیلم روگ وان را در خود داشت، نسخه دوم علاوه بر این، محتوای سه‌گانه پیش-درآمد و سه‌گانه جدید را هم در خود دارد. در تصاویر هنری بازی Battlefront II شخصیت‌هایی مانند یودا، ری و دارت ماول به چشم می‌خورند. سوای آن‌ها، بازی Battlefront 2 به سیستم پیشرفت بسیار عمیق‌تری مجهز است که بازیکنان را به تجربه بیشتر بازی تشویق می‌کند و دلایل خوبی هم برای انجام این کار ارائه می‌دهد.

نقشه Naboo بازی Star Wars Battlefront 2

یکی دیگر از بخش‌های عظیم بازی Battlefront II مربوط به بخش داستانی تک‌نفره آن است. نسخه اول از این ویژگی برخوردار نبود، اما برای نسخه دوم، استودیو الکترونیک آرتز موتیو در حال ساخت یک بخش داستانی است که ماجرای یک شخصیت جدید به نام ایدن ورسیو را روایت می‌کند که یکی از سربازان ارتش امپراطوری است.

در مجموع، مک لود گفت که سطح جاه‌طلبی بازی Battlefront 2 به اندازه‌ای است که وی هرگز تصور نمی‌کرده امکان پیاده‌سازی آن در صنعت بازی وجود داشته باشد. وی می‌گوید:

در اینجا موفق شدیم به هدفی دست یابیم که هرگز تصور نمی‌کردم بتوانم در هنگام ساخت بازی آن را انجام دهم. من خیلی به آن افتخار می‌کنم.

از دیدگاه تجاری هم انتظارات فراوانی از بازی Battlefront II می‌رود؛ چرا که نسخه اول مجموعه موفق به فروش ۱۴ میلیون نسخه شد و یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های تاریخ جنگ ستارگان است.

بازی Star Wars Battlefront 2 در تاریخ ۱۷ نوامبر (۲۶ آبان) عرضه خواهد شد. بتای عمومی بازی در ماه اکتبر (مهر-آبان) برای پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان برگزار می‌شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده