// یکشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱

بازی Songbringer با انتشار تریلری معرفی شد

استودیو Wizard Fu با انتشار تریلری، بازی Songbringer را برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و  پی سی، مک و لینوکس معرفی کرد.

در میان جدیدترین اخبار بازی، استودیو ویزارد فو (Wizard Fu) که تیم توسعه دهنده آن را تنها یک نفر تشکیل داده است، پروژه جدید خود را با نام بازی Songbringer معرفی کرد و اعلام شد که ماه آینده این بازی برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و کامپیوتر های ویندوزی، مک و لینوکس منتشر می‌شود. گفتنی است که بازی مذکور در تاریخ ۱۰ شهریور ماه (۱ سپتامبر) روی تمامی پلتفرم‌های عرضه می‌شود، به غیر از نسخه پلی‌استیشن آن که ۴ روز دیرتر در تاریخ ۱۴ شهریور ماه (۵ سپتامبر) در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

اگر برای اولین بار است که نام این بازی به گوشتان می‌خورد باید گفت که Songbringer یک اثر علمی‌ تخیلی است که در سبک نقش‌ آفرینی اکشن و کلاسیک طراحی شده است. وقایع این بازی در گذشته بسیار دور و در کهکشان راه شیری اتفاق می‌افتد. کاربران در این بازی در نقش کاراکتری به نام Roq بازی می‌کنند که علاقه‌مند به سفر در کهکشان‌‌های مختلف است و سفر خود را با کشتی خود یعنی Songbringer شروع می‌کند.

songbringer

در طی سفر Roq با امر غیرمنتظره‌ای روبرو می‌شود و ناگهان در سیاره‌ای مرموز خود را بیدار پیدا می‌کند. او در حالی که کشتی خود را تخریب شده می‌بیند متوجه می‌شود که لباس‌ او نیز گمشده است و او عریان مانده است. وی متوجه می‌شود که اتفاق عجیبی در پیرامون او در حال رخ دادن است. پس از مدتی او یک شمشیر عجیب و غریبی را پیدا می‌کند و با برداشتن او، ارتشی از شیاطین را بیدار می‌کند.

حال جنگی در این سیاره رخ داده است و کاراکتر ما با ربات مورد اطمینان وی که Jib نام دارد به جنگ با ارتش شیطانی می‌روند که آنها را متوقف کنند. ضمنا کاربران می‌توانند هدایت ربات یاد شده را به واسطه‌ی بخش همکاری چند نفره آفلاین (لوکال کوآپ) بر عهده بگیرند و به یاری کاراکتر اصلی بروند.

دنیای بازی Songbringer از سیستم پردازش Procedurally Generated بهره می‌برد و کاربران در آن شاهد محیط‌های تکراری نخواهند بود. در این بازی بیش از ۱۰ محیط مختلف جای گرفته است که از زاویه دیدی سه‌چهارم بهره می‌برد. فرآیند این بازی طوری پردازش می‌شود که کاربران پس از وارد کردن یک کد شش رقمی بازی را شروع می‌کنند. این کد محیط‌های بازی شما را پردازش می‌کند، به این معنی که سفر‌های شما با یکدیگر مشابه نبوده مگر اینکه کد وارد شده خود را با کسی به اشتراک و در میان بگذارید.

در مورد آیتم‌های این بازی باید گفت که این بازی بیش از یکصد نوع آیتم منحصر‌به‌فرد را در خود جای داده است که شامل نیروزا‌ها و غیره می‌شود. همچنین در این بازی محتویات پنهان نیز دیده می‌شود که در کنار حالت‌های مختلف در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. حالت Permadath که از سبک روگ‌لایک الهام گرفته شده است نیز در دسترس بازیکنان قرار گرفته می‌شود. گفتنی است که مبارزات این بازی با استفاده از ۷ نوع سلاح انجام می‌گردد که شامل شمشیر‌نانو، کلاه بومرنگ مانند، بمب‌ها، اورب‌ها، شمشیر ارواح، فندک و کیلو‌بمب می‌شود. کاربران می‌توانند با ارتقای مهارت‌های خود و ثبت امتیازات خود در جدول امتیازات آنلاین (Leaderboards) با بازیکنان دیگر به رقابت بپردازند.

استودیو ویزارد فو با معرفی کردن بازی Songbringer، تریلری نیز از آن منتشر کردند که در ادامه می‌توانید آن را تماشا و دانلود کنید.

دانلود در سایت آپارت

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده