نویسنده: کیان کاظمی
// شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۸

ایکس باکس وان ایکس با نسخه ویژه ای به نام پروژه اسکورپیو عرضه می‌شود

به نظر می‌رسد مایکروسافت ایکس باکس وان ایکس را همراه با یک نسخه ویژه روز اول به نام پروژه اسکورپیو عرضه خواهد کرد.

به تازگی مطلع شدیم احتمالا مایکروسافت قصد دارد یک نسخه روز اول و منحصربه‌فرد از کنسول ایکس باکس وان ایکس را با نام اسم رمز این کنسول یعنی «پروژه اسکورپیو» (Project Scorpio) بفروشد. نسخه پروژه اسکورپیو این کنسول ابتدا توسط دو فروشگاه آلمانی Saturn و MediaMarkt لو رفت. با وجود اینکه صفحه فروش این نسخه از هر دو فروشگاه مذکور حذف شده است، مانند همیشه تصاویر این کنسول‌ها توسط رسانه‌ها ذخیره و در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده‌اند.

ایکس باکس وان ایکس

نسخه پروژه اسکورپیو ایکس‌باکس وان ایکس به یک هارد یک ترابایتی مجهز شده و نام پروژه اسکورپیو روی کنسول و کنترلر حک شده است. علاوه بر این شاهد یک سری تفاوت‌های ظاهری دیگر هم هستیم. برای مثال، تمامی دکمه‌های کنترلر مشکی هستند و بافت به کار رفته روی کنسول هم کمی با نسخه معمولی ایکس‌باکس وان ایکس متفاوت است.

ایکس باکس وان ایکس

جدا از این کنسول، مایکروسافت در دیگر برنامه‌های تبلیغاتی خود با کمپانی دوریتوز، تولیدکننده چیپس‌های تورتیلا برای تولید چیپس‌هایی با برند ایکس باکس قرارداد بسته و تصاویر این چیپس‌ها هم پیش از رونمایی رسمی لو رفته است. این چیپس‌ها به رنگ سبز رادیواکتیوی تولید شده‌اند.

چیپس ایکس باکس

ایکس‌باکس وان ایکس در تاریخ هفتم نوامبر (۱۶ آبان) سال جاری به قیمت ۴۹۹ دلار عرضه خواهد شد. به احتمال فراوان امکان پیش خرید کنسول مدت کوتاهی پس از اتمام کنفرانس خبری مایکروسافت در نمایشگاه گیمزکام 2017 فعال خواهد شد.


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده