// جمعه, ۳ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۲

معرفی بازی موبایل Burgle Bros

بازی موبایل Burgle Bros، همانند نسخه‌ی رومیزی خود، جذاب است و مخاطب را حسابی به چالش می‌کشد. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

معمولا کاربران بازی‌های ویدیویی از بازی‌هایی که در جریان آن‌ها به دزدی کردن و راهزنی پرداخته می‌شود، استقبال می‌کنند. برای مثال، بازی Payday 2 نمونه‌ای موفق از یک بازی است که در جریان آن می‌توانید به دزدیدن بپردازید و از آن لذت ببرید. حال، این دسته از بازی‌ها روی پلتفرم موبایل نیز طرفدارهای خاص خود را دارد. در سال ۲۰۱۵ یک بازی رومیزی به نام Burgle Bros روانه‌ی بازار شد که توانست طرفداران خاص خود را پیدا کند. در این بازی رومیزی یک تیم چهار نفره را تشکیل می‌دادید و به بازی کردن می‌پرداختید. هر کدام از اشخاص، خود را جای یکی از شخصیت‌های دنیای بازی قرار می‌داد و وظیفه داشتید معماهای بازی را حل کنید و ماموریت خود را به پایان برسانید.

حال در معرفی بازی موبایل امروز قصد داریم به سراغ نسخه‌ی موبایل این بازی رومیزی برویم. بازی موبایل Burgle Bros از نظر ساختار بازی کردن همانند نسخه‌ی اصلی خود است و همان جذابیت‌ها را به خود اختصاص داده است. تنها موردی که در این میان وجود دارد، این است که Burgle Bros از حال و هوای یک اثر چندنفره، به یک بازی تک‌نفره تبدیل شده است؛ زیرا در اینجا شما کنترل هر چهار شخصیتی را که برای تیم خود انتخاب می‌کنید در دست خواهید گرفت. اگر شناختی از دنیای بازی اندروید و آیفون Burgle Bros ندارید، به شما پیشنهاد می‌کنم حتما بخش آموزشی بازی را انجام دهید. در بخش آموزشی، به خوبی نحوه‌ی انجام بازی به شما شرح داده می‌شود و با راه و روش بازی کردن آشنا می‌شوید.

بازی موبایل Burger Bros

پازل و معماهای بازی حسابی شما را غرق خود خواهد کرد

برای بازی کردن، ابتدا باید یک تیم چهار نفره را تشکیل بدهید. حال با توجه به سلیقه و توانایی‌های هر شخصیت، می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید و تیم مورد علاقه‌ی خود را تشکیل دهید. سپس از میان شغل‌های مختلفی که برای شما در نظر گرفته شده، یکی را انتخاب کنید و وارد بازی شوید. در واقع شغل‌ها تعیین‌کننده‌ی کاری که باید انجام دهید نیستند؛ بلکه درجه سختی پازل‌ها و معماهای بازی را تغییر می‌دهند. حال با ورود به محیط این بازی بدون دیتا اندروید و آیفون، با یک محیط کارتی-شکل مواجه می‌شوید. هر بازیکن از تعداد حرکت‌های معینی برخوردار است و این حرکت‌ها را می‌توانید صرف استفاده از ابزارها، دیدن محیط قبل از ورود به آن و ورود به محیط جدید کنید. توصیه می‌شود قبل از ورود به هر محیط ابتدا آن را مشاهده کنید؛ زیرا محیط‌های بازی پر شده‌اند از آژیرهای خطر و اگر بدون دید قبلی وارد آن‌ها شوید، امکان دارد آژیر خطر را به صدا در بیاورید.

از طرفی وقتی یک محیط را قبل از وارد شدن به آن آزاد می‌کنید، می‌توانید توضیحات مربوط به آن را بخوانید و بدانید که در صورت لزوم باید از چه ابزارهایی استفاده کنید تا ایمن‌ترین کار ممکن را انجام دهید. برای مثال، در مورد اتاق‌هایی که از سیستم حفاظتی لیزر استفاده می‌کنند، باید زمانی وارد آن‌ها شوید که دو الی سه حرکت در اختیار داشته باشید (در مجموع، هر شخصیت می‌تواند چهار حرکت در یک دور انجام دهد)؛ زیرا برای ایمن ماندن در این اتاق‌ها باید یکی از حرکات‌ خود را فدا کنید و اگر تنها یک حرکت در اختیار داشته باشید و بدون دانستن این موضوع وارد شوید، آژیر خطر به صدا در می‌آید. شاید با خود بگویید درآمدن صدای آژیر اشکالی ندارد وقتی در امان هستیم! هر مرحله دارای معماهای خاص خود است و این معماها به لطف دو مورد به‌وجود می‌آیند. اولین مورد، موانعی نظیر دیوارها و آژیرها و سایر موارد است و دومین مورد که اصلی‌ترین دلیل جذابیت و حساس بودن بازی است، برمی‌گردد به پلیس‌ها.

بازی موبایل Burger Bros

در هر طبقه یک پلیس وجود دارد که مدام در محیط بازی در حال گشتن است و حرکات او نیز همانند شما تعیین شده است. از این‌رو باید نوع پیش‌روی خود را با توجه به مسیری که پلیس مورد نظر در حال عبور است، تنظیم کنید. بعضی وقت‌ها لازم است هیچ حرکتی را انجام ندهید و دکمه‌ی End Turn را فشار دهید تا پلیس از جلوی شما عبور کند و راه برای شما امن شود. در آخر، بازی Burgle Bros تجربه‌ای متفاوت در زمینه‌ی بازی‌های موبایل را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد؛ یک بازی معمایی و دزد و پلیسی که حسابی از ذهن شما کار می‌کشد. همچنین احتمالا برای دفعات اول، چندین بار توسط پلیس دستگیر خواهید شد، ولی هیچ‌وقت دست از تلاش نکشید. البته اگر بخواهید هم نمی‌توانید؛ زیرا بازی گیرایی خاصی دارد که دست کشیدن از آن پس از هر بار ناکامی تقریبا غیرممکن است.

دانلود بازی موبایل Burgle Bros


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده