نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۸

لوکاس فیلم در اندیشه ساخت فیلم Jabba the Hutt است

لوکاس فیلم در حال بررسی ساخت فیلمی فرعی از دنیای جنگ ستارگان بر اساس شخصیت جابا هات (Jabba the Hutt) است.

در سال ۲۰۱۲، استودیو لوکاس فیلم توسط کمپانی والت دیزنی خریداری شد. پس از امضای این قرارداد بزرگ، دیزنی از ساخت سه‌گانه جدید مجموعه جنگ ستارگان (Star Wars) خبر داد، اما لوکاس فیلم در کنار این سه‌گانه، در حال برنامه‌ریزی برای ساخت فیلم‌های فرعی و مستقل این دنیای بسیار محبوب نیز بوده است. فیلم Rogue One: A Star Wars Story (روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان)، اولین فیلم فرعی دنیای جنگ ستارگان بود که سال گذشته اکران شد و توانست علاوه بر دریافت نقدهای بسیار مثبت، در گیشه نیز عملکرد بسیار خوبی داشته باشد. با این حال، این فیلم، تنها فیلم فرعی دنیای جنگ ستارگان نیست که قرار است طی سال‌های آینده تولید و منتشر شود.

فیلم Han Solo (هان سولو) دومین فیلم فرعی دنیای جنگ ستارگان است که در حال حاضر مراحل فیلمبرداری و تولید خود را سپری می‌کند و قرار است سال آینده میلادی اکران شود. حال اخیرا خبری منتشر شده است مبنی بر اینکه لوکاس فیلم در نظر دارد فیلمی مستقل و فرعی بر اساس شخصیت اوبی‌ وان کنوبی (Obi-Wan Kenobi) تولید و منتشر کند. گفته می‌شود این کمپانی در حال مذاکره با استیون دالدری برای کارگردانی این فیلم است. علاوه بر این، گفته می‌شود که لوکاس فیلم برنامه‌هایی برای ساخت فیلم‌هایی مستقل بر اساس شخصیت‌هایی چون یودا (Yoda) و بوبا فت (Boba Fett) دارد و این پروژه‌ها مراحل اولیه ساخت خود را سپری می‌کنند.

Jabba the Hutt Star Wars

حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که لوکاس فیلم در نظر دارد فیلمی بر اساس شخصیت جابا هات تولید و منتشر کند. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، لوکاس فیلم علاوه بر برنامه‌هایی که برای ساخت فیلم Obi-Wan Kenobi دارد، در نظر دارد یک فیلم فرعی نیز بر اساس داستان شخصیت جابا هات تولید و منتشر کند. در حال حاضر اطلاعات بیشتری منتشر نشده است و مشخص نیست که داستان این فیلم قرار است به چه شکلی باشد. با این حال، فیلم Jabba the Hutt در حال حاضر مراحل اولیه ساخت و تولید خود را سپری می‌کند و تا دریافت مجوز ساخت از لوکاس فیلم و والت دیزنی راهی نسبتا طولانی خواهد داشت. 

اگر فیلم Jabba the Hutt از مراحل اولیه تولید خارج شود و دستور ساخت و انتشار از لوکاس فیلم بگیرد، تبدیل به چهارمین فیلم مستقل و فرعی دنیای جنگ ستارگان خواهد شد. جابا هات یکی از عجیب‌ترین موجودات دنیای جنگ ستارگان است که حضور کوتاهی را در دو فیلم جنگ ستارگان اپیزود اول: تهدید شبح (Star Wars Episode I: The Phantom Menace) و جنگ ستارگان قسمت ششم: بازگشت جدای (Star Wars Episode VI: Return of the Jedi) داشته است. همچنین در سال ۲۰۱۵، گیلرمو دل تورو از علاقه خودش به ساخت فیلمی بر اساس این شخصیت خبر داده بود. او در آن زمان گفت که وی دارای یک ایده برای ساخت یک فیلم اورجین بر اساس شخصیت جابا هات است که شباهت‌های بسیار زیادی نیز به مجموعه پدرخوانده (Godfather) دارد.

فیلم Jabba the Hutt در حال حاضر مراحل اولیه خود را سپری می‌کند و اطلاعات بیشتری از جمله تاریخ اکران، نام فیلمنامه‌نویس، نام کارگردان و نام بازیگران احتمالی منتشر نشده است.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده