نویسنده: سارا مرتضوی
// شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۵۹

بازی ترسناک Darkwood برای پی سی منتشر شد

کمپانی اسید ویزارد هم‌زمان با انتشار نسخه پی‌سی بازی Darkwood‌، تریلری ترسناک و جذاب از گیم‌پلی این بازی را نیز منتشر کرده است.

اسید ویزارد (Acid Wizard) یک کمپانی مستقل لهستانی است. این کمپانی به مدت چهار سال مشغول کار روی بازی جدید خود یعنی Darkwood بوده و حالا طبق آخرین اخبار بازی، بعد از گذشت این مدت زمان طولانی بالاخره اعضای کمپانی بازی خود را برای کامپیوترهای ویندوزی، مک و لینوکس در استیم منتشر کرده‌اند. هم‌زمان با این انتشار، سازندگان تریلری جدید از گیم‌پلی ترسناک این بازی را نیز به نمایش گذاشته‌اند.

Darkwwod

بازی Darkwood در سبک بقا ساخته شده و زاویه دید بازیکن در آن از بالا به پایین خواهد بود. در این بازی شما باید سعی کنید از روشنایی روز بهره ببرید و هرآن‌چه را که می‌توانید جمع‌آوری کنید. علاوه بر آن در این بازی شما نیاز به اسلحه نیز خواهید داشت؛ چرا که با فرا رسیدن شب، سر و کله دشمنان شما نیز کم‌کم پیدا می‌شود. برای جان به در بردن از محیط پرخطر شب، شما باید برای خود سرپناهی بیابید، سنگر بسازید و برای موجودات پلید سرگردان در شب، دام پهن کنید.

علاوه بر این، شما باید سعی کنید در محیط این بازی که دائما به صورت خودکار پردازش می‌شود، ابزار لازم برای ارتقاء سطح توانایی‌های خود را نیز به دست آورید تا بلکه بتوانید از این محیط پرخطر جان سالم به در ببرید. البته برای زنده ماندن در این بازی، علاوه بر موارد ذکر شده باید مراقب تصمیم‌گیری‌های خود نیز باشید؛ چرا که تصمیمات شما در طول بازی علاوه بر خودتان بر سرنوشت سایر شخصیت‌های بازی نیز تاثیر خواهد داشت. 

بازی ترسناک Darkwood هم‌اکنون در سایت‌های استیم، GOG‌ و Humble Store با قیمت ۱۳.۴۹ دلار عرضه شده است. شما می‌توانید تریلر هنگام عرضه این بازی را در وب‌سایت زومجی تماشا کنید.

برای دانلود ویدیو به سایت آپارات مراجعه کنید


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده