نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۸

بازی اندروید و آیفون Tekken معرفی شد

کمپانی باندای نامکو بازی اندروید و آیفون Tekken را معرفی کرده که پسوند یا پیشوند خاصی نداشته و به صورت محدود در کانادا هم منتشر شده است.

امروز و در جدید‌ترین اخبار بازی، باندای نامکو، نسخه‌ای از بازی Tekken را برای اندروید و آیفون معرفی کرد. نام این نسخه صرفا Tekken است و گیمر‌ها در آن به بیش از ۱۰۰ شخصیت از کاراکتر‌های سری بازی‌های Tekken دسترسی خواهند داشت که البته همگی از ابتدا در دسترس نبوده و به مرور زمان باز خواهند شد. هریک از این کاراکتر‌ها مانند نسخه‌های اصلی سری حرکات منحصر‌به‌فرد خود را خواهند داشت. همچنین بازی اندروید و آیفون Tekken سه حالت بازی با نام‌های Story Mode، Dojo Challenge و Live Events خواهد داشت. 

در بخش داستانی بازی، می‌توانید سه کاراکتر انتخاب کرده و به شخصیت‌های کازویا میشیما و نینا ویلیامز کمک کنید تا دشمن قدرت‌مند و جدیدی به اسم Revenant را شکست دهند. جالب اینکه این دشمن به صورت انحصاری برای نسخه موبایل بازی Tekken طراحی و خلق شده است. Dojo Challenge هم همان بخش آنلاین بازی است و ویژگی جالب این بخش این است که می‌توانید سبک مبارزه‌ای خود را آپلود کنید تا زمانی که در بازی نیستید، هوش مصنوعی با سبک مبارزه‌ای شما از دوجو‌تان در برابر دیگر گیمر‌ها محافظت کند. در نهایت Live Events هم یک سری رویداد هستند که به روزانه، هفتگی یا ماهیانه آپدیت می‌شوند. 

باندای نامکو امکان پیش ثبت نام بازی را در سایت آن فراهم کرده و در صورتی که تعداد ثبت نام‌ها به حد خاصی برسد، تمامی بازیکنانی که ثبت نام کرده‌اند، جوایزی در هنگام انتشار بازی دریافت خواهند کرد. با اینکه هنوز تاریخ انتشار دقیق بازی اعلام نشده، اما این بازی موبایل در کانادا به صورت محدود منتشر شده است و انتظار می‌رود که به‌زودی شاهد انتشار جهانی آن نیز باشیم. برای تجربه بازی باید آیفون 6 یا بالاتر یا گوشی اندروید با بیش از یک گیگابایت رم داشته باشید. 


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده