نویسنده: سجاد پاک آیین
// شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل Framed 2

بازی پازلی Framed 2 دومین نسخه از سری بازی‌های موبایل Framed است که یکی از خلاقانه‌ترین بازی‌های موبایل چند سال اخیر بوده است. همراه زومجی باشید.

استودیوی استرالیایی Loveshack در سال ۲۰۱۴ بازی موبایل Framed را برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS منتشر کرد که مورد توجه بسیاری از منتقدین و مخاطبان بازی‌های ویدیویی قرار گرفت. این بازی به قدری خوش‌ساخت بود که هیدئو کوجیما، خالق افسانه‌ای سری Metal Gear، لب به ستایش این بازی گشود و از بازی Framed به عنوان بهترین بازی موبایل یک دهه اخیر نام برد. این بازی به دلیل نوآوری و خلاقیت بسیار، مورد توجه مخاطبان قرار گرفت و به یکی از خلاقانه‌ترین بازی‌های چند سال اخیر تبدیل شد. حال، این استودیو نسخه دوم از این بازی را با نام Framed 2 منتشر کرده است که قصد داریم این بازی زیبا را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

Framed 2

بازی موبایل Framed 2 یک بازی پازلی نوآر است که محیط آن شبیه به صفحه کتاب‌های کمیک است. داستان نسخه دوم بعد از اتفاقات نسخه اول بازی Framed شروع می‌شود که درباره یک کشتی حامل محموله‌ای گرانبها است؛ یک کشتی که در حال انتقال محموله‌ای مرموز به یک سرزمین عجیب و غریب بوده است. در طول بازی فردی سیاهپوش محموله را تحویل گرفته و از دست پلیس و دیگر افراد گانگستر در حال فرار است. هر مرحله از بازی به صورت یک صفحه کمیک طراحی شده است که فریم‌های این صفحه درهم است و بازیکن باید با چیدن درست فریم‌ها، فرد سیاهپوش را از دست پلیس فراری بدهد. هر مرحله دارای پازل‌ها و چالش‌های گوناگونی است که بازیکن باید با چیدمان یا چرخاندن فریم‌ها، مسیر صحیح روایت داستانی بازی را پیدا کند. فرد سیاهپوش تنها شخصیت قابل بازی Framed 2 نیست و یک شخصیت خانم سیاهپوش نیز در ادامه بازی به کمک فرد سیاهپوش می‌آید و بازیکن در مقاطعی به صورت همزمان کنترل این دو شخصیت را بر عهده می‌گیرد. یکی از مزایای بازی Framed 2، سازگار بودن این بازی با دستگاه‌های موبایل گوناگون و تبلت با سایزهای مختلف است که بازیکن به راحتی می‌تواند این بازی را روی دستگاه خود نصب کند و از آن لذت ببرد.

Framed 2

گرافیک بازی Framed 2 به صورت انیمیشن دوبعدی و دارای محیطی پویا، سیاه و مرموز است که حال و هوای اسرارآمیز بازی را به خوبی به بازیکن القا می‌کند. استودیو لاوشک به خوبی توانسته‌ است بافت‌ها و جزئیات گرافیکی چشم‌نوازی را در بازی طراحی کند که کمتر سازنده‌ای روی این جزئیات گرافیکی برای بازی‌های موبایل وقت می‌گذارد. یکی از نقاط قوت بازی Framed 2 موسیقی آن است که سازندگان از موسیقی سبک جاز و ساز ساکسیفون برای بازی Framed 2 استفاده کرده‌اند که موسیقی بازی به خوبی حالت تعقیب و گریز یا مخفی‌کاری فرد سیاهپوش را به بازیکن منتقل می‌کند.

Framed

بازی Framed 2 همانند نسخه اول خود به خوبی توانسته است یک بازی موبایل سرگرم‌کننده و خلاقانه باشد. استودیو لاوشک توانسته است با رفع مشکلات کم نسخه اول و اضافه کردن پازل‌های جدید، این بازی را به یکی از بهترین بازی‌های موبایل امسال تبدیل کند. این بازی به دلیل دارا بودن فضایی کمیک و رمزآلود ارزش بالایی برای تکرار چندین باره را دارد. بازی Framed 2 با قیمت ۵ دلار در فروشگاه‌های گوگل پلی و اپ استور برای پلتفرم‌های اندروید و آیفون در دسترس قرار دارد. لازم به ذکر است که وظیفه انتشار این بازی را شرکت Noodlecake Studios بر عهده گرفته است. شما می‌توانید از طریق لینک‌های زیر این بازی سرگرم‌کننده و جذاب را دانلود کنید.

دانلود بازی Framed 2


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده