نویسنده: کیان کاظمی
// جمعه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۱۵

مایکروسافت برنامه های جدیدی برای بازی ReCore دارد

مایکروسافت برنامه‌های جدیدی برای بازی ReCore داشته و در نمایشگاه گیمزکام 2017 شاهد رونمایی از آن‌ها خواهیم بود.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم به زودی اتفاقات جدیدی برای بازی ReCore رخ خواهد داد. استودیو سازنده این بازی ماجرایی امروز در توییتر از طرفداران خواسته که در روز ۲۰ آگوست (۲۹ مرداد) منتظر اخبار جدیدی در مورد آینده این بازی باشند.

تاریخ ذکر شده مصادف با کنفرانس خبری مایکروسافت در نمایشگاه گیمزکام 2017 است، پس به احتمال فراوانی این رونمایی در کنفرانس مذکور انجام خواهد شد. کنفرانس مایکروسافت در روز ۲۹ مرداد ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد.

جدا از این توییت، شایعاتی در مورد نسخه Definitive Edition بازی ReCore هم به گوش می‌رسد، بنابراین ممکن است رونمایی روز ۲۹ مرداد مربوط به این نسخه باشد.

بازی ReCore که توسط کیجی اینفونه، خالق سری مگامن طراحی شده است، در ماه سپتامبر سال گذشته میلادی به قیمت ۴۰ دلار عرضه شد. بازی ReCore، اولین بازی برنامه Xbox Play Anywhere مایکروسافت است که برای کامپیوتر و ایکس‌باکس وان عرضه شد و واکنش متوسط منتقدان را به دنبال داشت. مدت کوتاهی پس از عرضه شاهد کاهش قیمت قابل توجه بازی بودیم و هم‌اکنون با پرداخت ۲۰ دلار می‌توانید به بازی دسترسی پیدا کنید.

برای آشنایی بیشتر با بازی ReCore، می‌توانید نقد زومجی را بررسی کرده و نظر دیگر منتقدان در رابطه با این اثر را مطالعه کنید. علاوه بر این، امسال بازی پشتیبانی از رزولوشن 4K را به فهرست امکانات خود اضافه خواهد کرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده