نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۸

آنا، بازیکن خط میانی تیم OG از این تیم خداحافظی کرد

آناتان فم (آنا) پس از یک سال حضور در خط میانی تیم OG بازی Dota 2 با یک بیانیه‌ی رسمی از این تیم جدا شد.

آناتان فم، ملقب به «آنا»، در نقل و انتقالات سال گذشته به خدمت تیم OG درآمد و در طول یک سال حضور خود دو قهرمانی در مسابقات Boston Major و Kiev Major را برای این تیم رقم زد. حال طبق آخرین اخبار بازی، آنا پس از یک سال همراهی تیم OG از این تیم خداحافظی کرده است.

تیم OG با انتشار یک بیانیه‌ی رسمی در صفحه‌ی فیسبوک خود خبر جدایی آنا از تیم را به اشتراک گذاشت و اعلام کرد که ترکیب جدید این تیم در هفته‌های آتی مشخص خواهد شد. در این بیانیه تیم OG بابت یک سال همراهی از آنا تشکر کرد و برای این بازیکن نوشت:  

امسال یک همکاری باارزش برای ما رقم خورد که باعث رشد تیم شد. برای تو موفقیت و خوشبختی در زندگی را آرزومندیم و منتظر بازگشت مجدد تو به عرصه‌ی مسابقات بازی Dota 2 هستیم.

آنا در اواسط ماه ژوئن سال ۲۰۱۶ میلادی به صورت حرفه‌ای در بازی Dota 2 کار خود را آغاز کرد و تصمیم گرفت تا از استرالیا به چین نقل مکان کند تا در ترکیب تیم Invictus Gaming قرار گیرد. آنا در مسابقات National Electronic Arena 2016 در کنار تیم Invictus Gaming به قهرمانی رسید و جایزه‌ی ۱۲۰ هزار دلاری جایگاه نخست را برای این تیم به ارمغان آورد. پس از آن آنا تیم Invictus Gaming را ترک کرد و به تیم OG پیوست.

Dota 2 - OG Roster

تیم OG با همکاری آنا در مسابقات Boston Major و Kiev Major به قهرمانی دست یافت و در مسابقات DAC 2017، فصل پنجم Dota Pit League و The Summit 6 در جایگاه دوم قرار گرفت و به این ترتیب این بازیکن یک فصل موفق را برای تیم OG رقم زد. در نهایت هدف تیم OG برای قهرمانی در مسابقات The International 7 محقق نشد و این تیم به جایگاه هشتم این مسابقات رضایت داد.

آناتان فم نیز پس از جدایی از تیم محبوب OG برای این تیم نوشت:

می‌خواهم از OG برای یک سال فراموش‌نشدنی تشکر کنم. تمامی اعضای این تیم از جمله مدیر (ایوانی چانگ) و مربی تیم (سباستین دبز) به من چیزهایی آموختند و به این خاطر برای من دوران فوق‌العاده‌ای بود. برای این تیم بهترین‌ها را در آینده آرزو می‌کنم.

آنا پس از خداحافظی از تیم OG با انتشار یک توییت اعلام کرد که در فصل بعدی رقابت‌ها شرکت نخواهد کرد. این خبر ممکن است به معنای آن باشد که این بازیکن یک سال کامل از صحنه‌ی رقابت‌ها فاصله گرفته و تا سال بعدی در ترکیب هیچ تیمی قرار نمی‌گیرد.   

در ترکیب فعلی تیم OG نام N0tail ،s4 ،JerAx و Fly همچنان به چشم می‌خورد و تا مشخص شدن ترکیب نهایی این تیم باید چند هفته‌ی دیگر صبر کرد. شما می‌توانید نظرات خود پیرامون جدایی آنا از ترکیب تیم OG و ترکیب احتمالی این تیم برای فصل بعدی را با زومجی در میان بگذارید.  


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده