نویسنده: کیان کاظمی
// جمعه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۰

جزئیات پیش خرید ایکس باکس وان ایکس در نمایشگاه گیمزکام 2017 مشخص می‌شود

مایکروسافت از برنامه کنفرانس خبری خود در گیمزکام 2017 رونمایی کرد که جزئیات پیش خرید ایکس باکس وان ایکس هم در آن به چشم می‌خورد.

تنها چند روز دیگر به آغاز نمایشگاه گیمزکام 2017 و البته کنفرانس خبری مایکروسافت باقی مانده و به نظر می‌رسد کمپانی برنامه‌های خوبی برای نمایشگاه امسال تدارک دیده است. مایکروسافت امروز یک تریلر جدید جهت هایپ کردن طرفداران برای این رویداد منتشر کرده و در آن گفته شده که کنفرانس خبری مایکروسافت در گیمزکام امسال شامل داغ‌ترین اخبار از موردانتظارترین بازی‌های امسال و تریلر رونمایی چندین بازی جدید خواهد بود. نکته جالب دیگر اینکه در بخش توضیحات ویدیو آمده است که اطلاعات پیش خرید ایکس باکس وان ایکس به زودی اعلام خواهد شد.

کنفرانس خبری مایکروسافت در گیمزکام 2017 در تاریخ ۲۰ آگوست (۲۹ مرداد) ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد. در ادامه می‌توانید تریلر این رویداد را تماشا کنید:

برای دانلود تریلر به آپارات مراجعه کنید

طبق گزارش‌های منتشر شده، احتمالا پیش‌خرید ایکس‌باکس وان ایکس هم در تاریخی مشابه یعنی ۲۹ مرداد آغاز خواهد شد. این کنسول میان نسلی ۵۰۰ دلار قیمت دارد و در تاریخ هفتم نوامبر (۱۶ آبان) در سرتاسر جهان عرضه می‌شود.

ایکس‌باکس وان ایکس نسخه قدرتمندتر ایکس باکس وان است و از قدرت بیشتری نسبت به پلی استیشن 4 و پلی استیشن 4 پرو برخوردار خواهد بود. این کنسول همچنین کوچک‌ترین کنسول ساخته‌شده توسط مایکروسافت محسوب می‌شود. ایکس‌باکس وان ایکس از بازی‌ها و کنترلرهای ایکس‌باکس وان هم پشتیبانی می‌کند.

در مورد کنفرانس خبری مایکروسافت در گیمزکام هم فیل اسپنسر، مدیر ایکس‌باکس در توییتر اعلام کرد که در این کنفرانس اطلاعات بیشتری در مورد نحوه پشتیبانی ایکس‌باکس وان ایکس از بازی‌ها منتشر خواهد شد و از این رویداد به عنوان موردی یاد کرد که مایکروسافت مدتی می‌شود آن را در گیمزکام انجام نداده است. اسپنسر می‌گوید رویداد امسال با چیزی که طرفداران انتظار دارند متفاوت است، اما وی در این رابطه هیجان‌زده است.

در تریلر بالا هم شاهد اشاراتی به بازی Forza Motorsport 7، بازی Gears of War 4 و بازی Middle-earth: Shadow of War بودیم. برای آگاهی از آخرین اخبار نمایشگاه گیمزکام 2017 و ایکس باکس، زومجی را دنبال کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده