نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۵

انتشار پوسترهای جدید از شخصیت های میتونت سریال The Gifted

مارول و فاکس پوسترهای جدیدی از شخصیت‌های سریال The Gifted منتشر کرده‌اند که تمرکز آنها روی میوتنت‌های این سریال است.

تاکنون بیشتر تبلیغات سریال استعداد (The Gifted) که دومین سریال مجموعه مردان ایکس (X-Men) است، روی خانواده استراکر بوده است. در این سریال شاهد میوتنت‌های شناخته‌شده‌ای نیز هستیم و ظاهرا مارول و فاکس در نظر دارند که تمرکز بیشتری از تبلیغات این سریال را به این شخصیت‌‌ها اختصاص بدهند. فاکس اخیرا پوسترهای جدیدی از شخصیت‌های سریال The Gifted منتشر کرده است که چهار میوتنت این سریال را نشان می‌دهد. در این چهار پوستر، شخصیت‌هایی چون پولاریس، بلینک، تاندربرد و اکلیپس حضور دارند. شما در ادامه می‌توانید این چهار پوستر را مشاهده کنید:

در حاشیه پنل مشترک بخش تلویزیونی مارول و کمپانی فاکس قرن بیستم در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو ۲۰۱۷، دومین تریلر سریال The Gifted منتشر شد. اخیرا نیز دو ویدیوی جدید از این سریال منتشر شده است که در آنها بیشتر با میوتنت‌های سریال آشنا می‌شویم. ناتالی آلین لیند در نقش لورن استراکر، پرسی هینس وایت در نقش اندی استراکر، امی اکر در نقش کیتلین استراکر، استیون مویر در نقش رید استراکر، جیمی چانگ در نقش بلینک، اما دومونت در نقش پولاریس، بلر ردفورد در نقش تاندربرد و شان تیل در نقش اکلیپس، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال The Gifted حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

پخش هفتگی فصل اول سریال The Gifted از تاریخ ۲ اکتبر ۲۰۱۷ (۱۰ مهر ۱۳۹۶) آغاز خواهد شد. هنوز تعداد قسمت‌های فصل اول این سریال تایید و اعلام نشده است. همچنین اتفاقات این سریال در دنیای سینمایی X-Men و دنیای سریال Legion جریان ندارد. کار ساخت سریال The Gifted بر عهده مت نیکس است و برایان سینگر نیز کارگردانی قسمت آزمایشی (پایلوت) این سریال را بر عهده داشته است. سریال Legion (لژیون) اولین همکاری مشترک بخش تلویزیونی مارول و بخش تلویزیونی کمپانی فاکس قرن بیستم بود که از شبکه FX پخش می‌شود و برای فصل دوم نیز تمدید شده است.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده