نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۸

تصویر تبلیغاتی جدیدی از فیلم Avengers: Infinity War منتشر شد

کمپانی مارول استودیو تصویر مفهومی تبلیغاتی جدیدی از فیلم انتقام جویان: جنگ بی نهایت (Avengers: Infinity War) منتشر کرده است.

ماه گذشته، اولین تریلر فیلم Avengers: Infinity War پشت درهای بسته در نمایشگاه D23 منتشر شد. پس از آن، مارول استودیو این تریلر را دوباره در پایان پنل خود در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو ۲۰۱۷ نمایش داد و با وجود اینکه این تریلر هنوز به صورت رسمی منتشر نشده، اما توسط طرفداران فاش شده است. با این حال، هنوز تبلیغات این فیلم به شکل رسمی آغاز نشده است. حال به نظر می‌رسد که مارول و والت دیزنی در حال آماده شدن برای شروع تبلیغات فیلم Avengers: Infinity War که یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های سال ۲۰۱۸، هستند. اخیرا تصویر مفهومی و تبلیغاتی جدیدی از این فیلم مورد انتظار منتشر شده است که در این تصویر شاهد حضور شخصیت‌هایی چون کاپیتان آمریکا با بازی کریس ایوانز، آیرون من با بازی رابرت داونی جونیور، استار لرد با بازی کریس پرت، مرد عنکبوتی با بازی تام هالند، راکت راکون با صداپیشگی بردلی کوپر و گروت نوجوان با صداپیشگی وین دیزل هستیم. شما در ادامه می توانید این تصویر را مشاهده کنید:

new Avengers: Infinity War promo art

new Avengers: Infinity War promo art

new Avengers: Infinity War promo art

این تصویر توسط دیوید کاس از کمپانی دیزنی که برنده سه جایزه برای طراحی شده، طراحی و در اینستاگرام شخصی خود منتشر کرده است. هفته گذشته، برادران روسو اعلام کردند که فیلمبرداری و تولید فیلم مورد انتظار انتقام جویان ۴ (Avengers 4) رسما آغاز شده است. کارگردانی دو قسمت آینده فیلم انتقام جویان (Avengers) بر عهده جو و آنتونی روسو و کار نوشتن فیلمنامه آنها بر عهده کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی بوده است. تاکنون حضور رابرت داونی جونیور، تام هالند، کریس ایوانز، مارک روفالو، اسکارلت جوهانسون، کریس همسورث، آنتونی مکی، پل بتانی، الیزابت اولسن، چادویک بوزمن، سباستین استن، دان چیدل، کریس پرت، دیو باتیستا، زویی سالدانا، پام کلمنتیف، بندیکت ونگ، سین گان، جاش برولین، بندیکت کامبربچ و پل راد، در فیلم Avengers: Infinity War تایید شده است.

فیلم Avengers: Infinity War در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) اکران خواهد شد و در ادامه آن فیلم Avengers 4 در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران می‌شود. 


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده