نویسنده: سارا مرتضوی
// جمعه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۹

جزئیات نسخه دیلاکس بازی Life is Strange: Before the Storm اعلام شد

محتویات نسخه دیلاکس بازی Life is Strange: Before the Storm رونمایی شد. این نسخه شامل یک مرحله اضافه، موسیقی‌های بیشتر و تعدادی لباس برای شخصیت کلویی خواهد بود.

با نزدیک شدن به زمان انتشار نسخه پیش‌درآمد بازی Life is Strange با نام بازی Life is Strange: Before the Storm، کمپانی سازنده برای آن‌دسته از خریدارانی که قصد پیش‌خرید کردن بازی را داشته باشند، دو حق انتخاب تعیین کرده است. این دسته از خریداران هم می‌توانند نسخه معمولی بازی را که شامل سه اپیزود اصلی است تهیه کنند یا آنکه با پرداخت هشت دلار بیش‌تر، به محتویات بیش‌تری دست پیدا کنند.

به تازگی ویدیویی در حساب رسمی یوتوب Life is Strange با نام Deluxe Edition Trailer منتشر شده که در آن سه محتوای اضافه نسخه دیلاکس بازی Before the Storm به چشم می‌خورد. اولین محتوای اضافه به یک اپیزود مجزا به نام Farewell‌ تعلق دارد. در حالی که هنوز اطلاعات بیش‌تری از این قسمت جدید منتشر نشده، اما طبق ادعای توسعه‌دهنده بازی یعنی کمپانی دک ناین (Deck Nine) در بخش پرسش و پاسخ وب‌سایت ردیت، به نظر می‌رسد داستان این قسمت جدید به وقایع پیش از ترک آرکیدیا بی (Arcadia Bay) توسط مکس می‌پردازد و به این ترتیب، وقایع این قسمت جدید در ترتیب زمانی پیش از سایر قسمت‌های بازی قرار خواهد گرفت.

Life is Strange: Before the Storm

اما محتوای بعدی این نسخه دیلاکس به Mixtape Mode تعلق دارد. همان‌طور که می‌دانید در حالت Mixtape امکان گوش دادن به موسیقی‌های اورجینال بازی Before the Storm با ترتیب دلخواه برای بازیکنان فراهم شده است. این در حالی است که با توجه به محتویات منتشر شده از نسخه دیلاکس بازی، به نظر می‌رسد باید شاهد حضور موسیقی‌های اورجینال بیش‌تری در بازی باشیم. پیش از این می‌دانستیم که بند Daughter تهیه چند قطعه از ساوندترک‌های این بازی را مانند قطعه Burn it Down بر عهده داشته است. این در حالی است که در ویدیوی منتشر شده دو قطعه دیگر به نام‌های Departure و With Without از این بند نیز دیده می‌شود که به نظر می‌رسد پیش از این منتشر نشده بودند. از دیگر ساوندترک‌هایی که تا به این لحظه برای بازی تاييد شده‌اند می‌توان به قطعه Through the Cellar Door از بند Lanterns on the Lakes، قطعه Are You Ready For Me از بند Pretty Vicious و قطعه No Below از بند Speedy Ortiz اشاره کرد.

در نهایت نیز می‌توان به لباس‌های مخصوص کلویی اشاره کرد که تنها دارندگان نسخه دیلاکس بازی به آن‌ها دسترسی خواهند داشت. تی‌شرت‌های Hawt Dawg Man‌ و Punk Doe Shirt دو نمونه از این لباس‌ها هستند.

اولین قسمت از بازی Life is Strange: Before the Storm در تاریخ ۳۱ آگوست (۹ شهریورماه) برای کنسول‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد.


منبع AOTF
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده