// جمعه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۹

Pre-Load بازی Destiny 2 از هفته آینده آغاز خواهد شد

استودیو بانجی اعلام کرد که کاربران می‌توانند از هفته‌ی آینده بازی Destiny 2 را پری‌-لود کنند.

اگر دوست دارید بازی Destiny 2 را به محض در دسترس قرار گرفتن (باز شدن قفل بازی) تجربه کنید، می‌توانید آن را پیش‌خرید و از هفته‌ی آینده بازی خود را دانلود کنید تا به محض باز شدن قفل Destiny 2، بتوانید آن را تجربه کنید.

طبق جدیدترین اخبار بازی، اگر جزو کاربران ایکس باکس وان هستید، از ابتدای هفته‌ی آینده می‌توانید بازی Destiny 2 را Pre-Load کنید. همچنین در ادامه گفته شده که کاربران پلی استیشن 4، از تاریخ ۹ شهریور (۳۱ آگوست) می‌توانند این بازی را دانلود کنند. استودیو بانجی، سازنده‌ی بازی Destiny 2، اعلام کرده که ساعت دقیق شروع پری-لود بازی از طریق حساب کاربری توییتر آن‌ها اعلام خواهد شد.

در آخر استودیو بانجی اعلام کرد که Destiny 2 دارای یک آپدیت روز اول است که در نزدیکی‌های عرضه‌ی بازی، در دسترس قرار می‌گیرد. متاسفانه حجم این بروزرسانی و جزئیات آن منتشر نشده است. حتی فضای مورد نیاز بازی Destiny 2 نیز هنوز مشخص نشده که با شروع پری-لود بازی، فضای مورد نیاز Destiny 2 مشخص می‌شود.

با این حال باید منتظر نمایشگاه گیمزکام 2017 بمانیم و ببینیم بانجی چه مواردی را برای هواداران خود تدارک دیده است. بازی Destiny 2 در تاریخ ۱۵ شهریورماه (۶ سپتامبر) روی ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 و در ۲ آبان روی کامپیوتر عرضه خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده