نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۵

تصویر جدید فیلم Han Solo به نیروهای امپراطوری اشاره می‌کند

ران هاوارد اخیرا تصویر جدیدی از فیلم هان سولو (Han Solo) منتشر کرده که در آن به نیروهای شرور امپراطوری اشاره می‌کند.

پس از مشکلاتی که در اوایل تابستان به‌وجود آمد و تغییراتی که در فیلم Han Solo ایجاد شد، فیلمبرداری و تولید این فیلم همچنان ادامه دارد. خرداد امسال کمپانی لوکاس فیلم با انتشار خبری اعلام کرد که با کریستوفر میلر و فیل لرد که کارگردانی فیلم Han Solo را بر عهده داشته‌اند، قطع همکاری کرده است. گفته می‌شود اختلافات گسترده این دو کارگردان با کاتلین کندی و لارنس کاسدان، فیلمنامه‌نویس این فیلم، دلیل اصلی این جدایی بوده است. با این حال، یک روز پس از این ماجرا، لوکاس فیلم اعلام کرد که ران هاوارد به عنوان کارگردان جدید فیلم Han Solo انتخاب شده است. هاوارد طی این مدت تصاویر متعددی از پشت صحنه تولید و فیلمبرداری این فیلم منتشر کرده است.

هاوارد ماه گذشته اولین تصویر از حضور شخصیت چویی و لاندو کالریسیان جوان با بازی دونالد گلاور، در فیلم Han Solo را منتشر کرد. علاوه بر این، ماه گذشته تصاویری نیز از پشت صحنه تولید و فیلمبرداری این فیلم فاش شد که در این تصویر برای اولین‌بار حضور وودی هارلسون و احتمالا امیلیا کلارک را در این فیلم مشاهده کردیم. حال، هاوارد تصویر جدیدی از پشت صحنه فیلم Han Solo منتشر کرده است که به نیروهای شرور دنیای جنگ ستارگان (Star Wars) اشاره می‌کند. او این تصویر را در توییتر شخصی خود منتشر کرده است و در آن کلاه یک سرباز امپراطوری دیده می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Han Solo

اواسط این ماه نیز هاوارد تصویر جدیدی را از پشت صحنه تولید و فیلمبرداری فیلم Han Solo منتشر کرده بود. آلدن ارنرایک، دونالد گلاور، امیلیا کلارک، وودی هارلسون، مایکل کی ویلیامز، جوناس سوآتامو، ایان کنی، تندی نیوتون، وارویک دیویس و فیبی والر-بریج از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. لارنس کاسدان به همراه جان کاسدان، پسر وی، کار نوشتن فیلمنامه فیلم Han Solo را بر عهده داشته‌اند.

فیلم Han Solo در حال حاضر قرار است در تاریخ ۲۵ می ۲۰۱۸ (۴ خرداد ۱۳۹۷) اکران شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده