نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۰

ترکیب جدید تیم Mineski مشخص شد

پس از نمایش ناامیدکننده‌ی تیم‌های Mineski و Team Faceless در مسابقات The International 7 بازی Dota 2، کاپیتان‌های دو تیم تصمیم گرفتند تا فصل جدید را در کنار هم آغاز کنند.

مرحله‌ی مقدماتی مسابقات The International 7 بازی Dota 2 از تاریخ پنجم تا هشتم تیرماه برگزار شد و تکلیف ۱۸ تیم راه‌یافته به مرحله‌ی گروهی مسابقات مشخص شد. در این میان نام تیم‌های Mineski و Team Faceless نیز در منطقه‌ی آسیای شرقی به چشم می‌خورد که برای کسب یکی از سه سهمیه‌ی این منطقه تلاش می‌کردند. در این مرحله Team Faceless با کسب نتایج ناامیدکننده در جایگاه هشتم جدول قرار گرفت و در همان روز نخست حذف شد، ولی تیم Mineski به روز سوم مرحله‌ی مقدماتی راه یافت و با شکست مقابل تیم Clutch Gamers به براکت بازنده‌ها سقوط کرد. تیم Mineski در این براکت هم به نتیجه‌ی دلخواه نرسید و با نتیجه‌ی ۱-۲ بازی را به تیم Execration واگذار کرد. دو تیم Team Faceless و Mineski پس از نمایش نه‌چندان جالب خود در مرحله‌ی مقدماتی از مسابقات اینترنشنال امسال حذف شدند و در ادامه مغز متفکر تیم Team Faceless یعنی iceiceice خبر انحلال تیم را به اشتراک گذاشت.

حال با استناد به آخرین اخبار بازی و با پایان یافتن مسابقات The International 7 که با پیروزی Team Liquid همراه بود، کاپیتان‌های دو تیم Mineski و Team Faceless تصمیم به آغاز فصل جدید در کنار یکدیگر گرفتند.

Dota 2

دو بازیکن تیم Team Faceless یعنی iceiceice و Jabz زمانی به تیم Mineski ملحق شدند که تنها Mushi و ninjaboogie در زیر پرچم این تیم حضور داشتند و در حالی که مشخص نبود پوزیشن میانی تیم را چه کسی بر عهده خواهد گرفت، بازیکن سابق تیم WG.Unity یعنی NaNa به ترکیب Mineski پیوست. در این شرایط iceiceice به احتمال زیاد در پوزیشن offlane و Jabz در پوزیشن چهار به عنوان ساپورتر بازی خواهد کرد و از آنجایی که هر دو بازیکن NaNa و Mushi در پوزیشن وسط بازی می‌کنند، به احتمال قوی در بازی‌های خود بین خط اصلی و خط میانی جابه‌جا خواهند شد.

ترکیب جدید تیم Mineski

Dota 2

شما می‌توانید نظرات خود را در خصوص ترکیب جدید تیم Mineski با زومجی در میان بگذارید. 


منبع GosuGamers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده