// شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

بازی موبایل Iron Marines در تاریخ ۲۳ شهریور منتشر می شود

استودیو آیرن‌هاید گیم از عرضه رسمی جدیدترین بازی خود یعنی Iron Marines در تاریخ ۲۳ شهریور خبر داد. در ادامه با جزییات خبر همراه زومجی باشید.

اخیرا استودیو بازی‌سازی آیرن‌هاید گیم، سازنده مجموعه بازی‌های kingdom Rush، رسما اعلام کرد که مورد انتظارترین بازی استراتژیکی خود با نام Iron Marines را برای پلتفرم موبایل و در ۲۳ شهریور (۱۴ سپتامبر) منتشر خواهد کرد. طبق تصاویر و تریلرهای جدید پخش شده از سوی این بازی اندروید و آیفون، باید با ارتشی متشکل از رنجر‌ها، تک تیراندازان و شعله افکن‌ها به یک سری ماموریت‌های سری و خاص بپردازید. ماموریت‌هایی از قبیل هک‌کردن سیستم‌ها و ابرکامپیوترها، نجات دادن افراد مختلف و دیگر موارد که باید تک تک آنان را توسط ارتش و با تاکتیک‌های هوشمندانه خود به سرانجام برسانید. همانند بازی Kingdom Rush در این بازی هم هیروها و قهرمانان جذابی تعبیه شده‌اند که با استخدام در آوردن و همچنین ارتقاء آن‌ها می‌توانید به قدرت ارتش خود بیافزایید. علاوه بر این، جدا از ارتش و نیروهایی که در دست دارید، با استفاده از ابزارها و سلاح‌هایی از جمله مین‌ها، مسلسل، موشک‌ها، بمب‌های ناپالم و انواع دیگر از سلاح‌های دیوانه‌کننده، به مصاف و مبارزه با دشمنان‌تان بروید.

iron marines gameplay

گفتنی است که بازی Iron Marines محیط و جلوه‌های بصری مشابه و یا حتی کمی پر رنگ و لعاب‌تری نسبت به بازی Kingdom Rush خواهد داشت. این بازی در ۲۳ شهریور برای سیستم‌ عامل‌های iOS و اندروید عرضه می‌شود و کاربران می‌توانند تا ۴۸ ساعت پس از انتشار بازی، از جوایز و هدایای درون‌برنامه‌ای بهره‌مند شوند. در آخر شما می‌توانید این بازی استراتژیکی را در ۱۴ ماموریت و همچنین ۱۰ عملیات ویژه در شهریور‌ماه تجربه کنید.

 


منبع toucharcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده