// شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۹

ویدیو پشت صحنه حالت داستانی Longshot بازی Madden NHL 18

کمپانی EA Sports تریلر جدیدی از بازی Madden NHL 18 منتشر کرد که بخش داستانی این بازی یعنی حالت Longshot را نشان می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های جالبی که در بازی ورزشی و شبیه‌ساز فوتبال Madden NFL 18 جای گرفته است، حالت Longshot است. این بخش داستانی که به گفته سازندگان یک حالت «سینمایی قابل بازی» است، کاربران را در نقش شخصیت دوین وید قرار می‌دهد. خط داستانی این حالت در مورد زندگی این کاراکتر است که به دلیل مشکلات زندگی از ورزش فوتبال فاصله گرفته است. کاربران در این حالت با رستگاری وید روبرو می‌شوند و راه او را برای رسیدن به NFL پیش می‌برند.

حال در میان جدیدترین اخبار بازی،‌ بخش ورزشی الکترونیک آرتز (EA Sports) تریلر جدیدی از این بازی منتشر کرده است که فرآیند ساخت صحنه‌های سینمایی این بازی را نشان می‌دهد که در آن شاهد ماهرشالا علی، بازیگر و برنده جایزه اسکار، و دَن ماریو، بازیکن افسانه‌ای NFL، هستیم. سازندگان در این ویدیو توضیحاتی در مورد روند ساخت این حالت داستانی می‌دهند که کاربران چطور می‌توانند آن را بازی کنند. در ادامه می‌توانید ویدیو جدید را دانلود و تماشا کنید.

برای دانلود ویدیو از سایت آپارات اقدام کنید

همچنین بازیگر دیگری را در حالت Longshot بازی Madden NFL 18 دیدیم که اسکات پورتر نام دارد، وی در سریال Friday Night Lights ایفای نقش کرده است. برای اطلاع بیشتر از این حالت می‌توانید به وب‌سایت رسمی Madden مراجعه کنید.

اگر اشتراک سرویس EA Access را روی ایکس‌باکس وان خود در اختیار دارید هم‌اکنون می‌توانید بازی Madden NFL 18 را به طور آزمایشی به مدت ۱۰ ساعت بازی کنید. در فاز آزامایشی این بازی قسمت اول حالت Longshot نیز جای گرفته است. گفتنی است که نسخه G.O.A.T Edition این بازی نیز در تاریخ ۳۱ مرداد ماه (۲۲ آگوست) در دسترس قرار خواهد گرفت و نسخه رسمی آن نیز در تاریخ ۳ شهریور ماه (۲۵ آگوست) برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه می‌شود.

در خبر‌های دیگر مربوط بازی Madden NFL 18، چندی پیش تصویر روی جلد این بازی مشخص شد و تام بریدی از باشگاه نیو انگلند برای تصویر جلد این بازی مشخص شد.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده