نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۸

بازی Crackdown 3 تا سال ۲۰۱۸ تاخیر خورد

طبق اعلام مایکروسافت، بازی Crackdown 3 تا سال ۲۰۱۸ تاخیر خورده است. 

در حالی که قرار بود بازی Crackdown 3 در تاریخ ۱۶ آبان و همزمان با عرضه کنسول ایکس باکس وان ایکس منتشر شود، امروز و در جدید‌ترین اخبار بازی، مایکروسافت اعلام کرد که این بازی تا سال ۲۰۱۸ تاخیر خورده است. شنون لوفتیس، مدیر کل استودیو‌های بازی‌سازی مایکروسافت، با انتشار بیانیه‌ای در این مورد گفت:

ما و طرفداران در مورد بازی Crackdown 3 هیجان زیادی داریم و از این رو تغییر تاریخ انتشار بازی کار سختی است. با این حال هدف ما این است که بازی را در زمانی درست و با کیفیتی خوب منتشر کنیم. Crackdown 3 ایده‌ای بلندپروازانه است و ما باید آن را به شکلی منتشر کنیم که بتواند تجربه‌ای را که مد نظر داریم، ارائه کند. این قضیه در مورد تمام بخش‌های بازی شامل حالت‌های تک‌نفره و چندنفره صدق می‌کند و برای اینکه ما به چنین هدفی برسیم، به زمان بیش‌تری برای توسعه بازی نیاز داریم. به همین دلیل هم تصمیم گرفتیم تا بازی تا بهار سال ۲۰۱۸ تاخیر بخورد. 

همچنین این زمان اضافی به ما کمک خواهد کرد تا یک سری بهینه‌سازی بصری هم روی بازی انجام دهیم و Crackdown 3 را به بازی زیبا‌تری تبدیل کنیم. هدف ما این است که بازی جهانی بزرگ و پویا داشته باشد و گیمر‌ها بتوانند دشمنانی عظیم‌جثه را در بازی مشاهده کرده و با آن‌ها مبارزه کنند. 

بازی Crackdown 3 تا به امروز چندین بار تاخیر داشته است؛ این بازی ابتدا قرار بود در سال ۲۰۱۶ منتشر شود که عرضه آن تا سال ۲۰۱۷ به تعویق افتاد و حال باید منتظر ماند و دید که آیا بازی در سال ۲۰۱۸ هم منتشر خواهد شد یا باز شاهد تاخیر دیگری خواهیم بود. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده