نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۸

اضافه شدن بازیگر فیلم American Honey به جمع بازیگران ریبوت فیلم Hellboy

کمپانی لاینزگیت از اضافه شدن ساشا لین به جمع بازیگران ریبوت فیلم هل بوی (Hellboy) خبر داد.

مراحل پیش تولید و توسعه فیلم جدید مجموعه Hellboy به سرعت در حال پیشرفت است و کمپانی لاینزگیت در حال استخدام و بستن قرارداد با دیگر بازیگران این فیلم مورد انتظار است. پیش از این اعلام شده که دیوید هاربر، بازیگر سریال Stranger Things، نقش پسر جهنمی را در فیلم Hellboy بازی خواهد کرد. علاوه بر این، اخیرا میلا یوویچ برای بازی در نقش شرور و منفی ملکه خونین و ایان مکشین برای بازی در نقش پروفسور بروم، به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده‌اند و قرار است در این فیلم به ایفای نقش بپردازند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در ریبوت فیلم Hellboy رسما تایید و اعلام شده است.

طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، ساشا لین به جمع بازیگران فیلم Hellboy اضافه شده و قرار است نقش آلیس موناهن را در این فیلم بازی کند. در کامیک‌های مایک میگنولا، آلیس یک زن ایرلندی تبار است و زمانی که بچه بود، توسط پریاها دزدیده می‌شود. در نهایت او توسط پسر جهنمی نجات داده می‌شود، اما آلیس برخی از قدرت‌ها و توانایی‌های جادویی خود را حفظ می‌کند و هیچ نشانی از پیری یا بالا رفتن سن در او دیده نمی‌شود. لین بیشتر برای بازی در نقش آندریا آرنولد در فیلم American Honey (عزیز آمریکایی) شناخته شده است.

همچنین لین در فیلم The Miseducation of Cameron Post با کلویی گریس مورتس و در فیلم Shoplifters of The World Unite جو منگنیلو، هم‌بازی خواهد بود. کارگردانی فیلم Hellboy: Rise of the Blood Queen بر عهده نیل مارشال، کارگردان باتجربه فیلم نزول (The Descent) و دو قسمت سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت)، خواهد بود. اندرو کازبی و کریستوفر گولدن با کمک میگنولا نیز روی فیلمنامه این فیلم کار خواهند کرد. فیلمبرداری و تولید فیلم Hellboy: Rise of the Blood Queen از ماه سپتامبر امسال (شهریور-مهر) آغاز خواهد شد و قرار است فیلمبرداری این فیلم در دو کشور بریتانیا و بلغارستان انجام شود.

هنوز تاریخی برای اکران این فیلم اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود که این فیلم در سال آینده میلادی اکران شود.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده