نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

احتمال حضور بازیگر فیلم Paper Towns در فیلم X-Men: Dark Phoenix

طبق شایعات منتشر شده، هالستون سیج قرار است نقش دزلر (Dazzler) را در فیلم X-Men: Dark Phoenix بازی کند.

طبق خبر و شایعه‌ای که وب‌سایت Omega Underground منتشر کرده، هالستون سیج، بازیگر ۲۴ ساله سریال The Orville و فیلم Paper Towns (شهرهای کاغذی)، به جمع بازیگران فیلم مورد انتظار مردان ایکس: دارک فونیکس (X-Men: Dark Phoenix) اضافه شده است. طبق شنیده‌های این وب‌سایت، او قرار است نقش شخصیت دزلر را در این فیلم بازی کند. گفته می‌شود اطلاعات منتشر شده از منابع بسیار موثقی بوده است و احتمالا به‌زودی حضور سیج در این فیلم رسما تایید و اعلام خواهد شد. این منابع اضافه می‌کنند که او به‌زودی به گروه فیلمبرداری این فیلم اضافه خواهد شد.

از ماه گذشته، فیلمبرداری و تولید فیلم X-Men: Dark Phoenix در شهر مونترال کانادا آغاز شده است. اخیرا هانس زیمر کنسرتی در شهر مونترال کانادا برگزار کرده و سیج به همراه سوفی ترنر، تای شرایدن و نیکولاس هولت در این کنسرت حضور داشته است. همچنین سیج تصویری از این کنسرت در اینستاگرام شخصی خود منتشر کرده بود، اما مدتی کوتاهی بعد این تصویر را پاک کرد. طبق گفته کسانی که این تصویر را مشاهده کرده بودند، در این کنسرت جسیکا چستین نیز حضور داشته است. با توجه به حضور چهار بازیگر فیلم X-Men: Dark Phoenix به همراه‌ سیج در این کنسرت، احتمال حضور او در این فیلم قطعی به نظر می‌رسد.

Halston Sage

جیمز مک‌آووی در نقش پروفسور ایکس، مایکل فاسبندر در نقش مگنیتو، جنیفر لارنس در نقش میستیک، سوفی ترنر در نقش جین گری، جسیکا چستین در نقش لیلاندرا نرمانی، نیکولاس هولت در نقش بیست، تای شرایدن در نقش سایکلاپس، الکساندرا شیپ در نقش استورم، کدی اسمیت-مک‌فی در نقش نایت‌کراولر، ایوان پیترز در نقش کوئیک سیلور، کتا ابرهارت در نقش لونا و اسکات شپرد در نقش دکتر جان گری، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم X-Men: Dark Phoenix حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم X-Men: Dark Phoenix برای اکران در تاریخ ۲ نوامبر ۲۰۱۸ (۱۱ آبان ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است. کارگردانی این فیلم بر عهده سیمون کینبرگ خواهد بود و او به‌همراه هاچ پارکر وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را نیز بر عهده داشته است.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده