// جمعه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۹

همکاری مجدد ریدلی اسکات و آمازون در فیلمی فانتزی

ریدلی اسکات در فیلم فانتزی The Beast Is an Animal به عنوان تهیه‌کننده، مجددا با آمازون همکاری خواهد کرد.

استودیو آمازون به دنبال ساخت فیلمی فانتزی بر اساس کتاب The Beast Is an Animal نوشته پترنیل ون آرسدیل و به تهیه کنندگی کمپانی فیلمسازی ریدلی اسکات، اسکات فری (Scott Free) خواهد بود. تیم برت و برتی (Bert & Bertie) که سال گذشته فیلم کمپ رقص (Dance Camp) را به عنوان اولین تجربه‌ی فیلم بلندشان به طور انحصاری برای سرویس یوتوب رد (YouTube Red) ساختند، برای اقتباس فیلمنامه و کارگردانی این فیلم با آمازون وارد مذاکره شده‌اند.

The Beast Is an Animal داستان دختری به نام اولیس است که برای نخستین بار در هفت سالگی با خواهرانی دوقلو که هویتی روح خوار دارند روبرو می‌شود. این دو خواهر پس از اینکه پدر آنها رهایشان کرده، به تنهایی و به حالتی غیر انسانی رشد کرده‌اند و برای ادامه‌ی حیات از روح انسان‌ها تغذیه می‌کنند. اولیس در ادامه وقتی آرام آرام از کودکی به سن نوجوانی می‌رسد به نیرویی ویژه و ماورایی در وجودش پی می‌برد اما از ترس اینکه دیگران او را جادوگر خطاب کنند، سعی در پنهان کردن این موهبت دارد. فیلم The Beast Is an Animal همچون منبع اقتباس خود فضایی تاریک و رعب‌آور خواهد داشت.

The Beast Is an Animal

برت و برتی برای کارگردانی اثر دیگری نیز تحت عنوان Troupe Zero و بر اساس فیلمنامه‌ی لوسی الیبر، مورد توجه آمازون قرار گرفته‌اند. آنها در این سال‌های اخیر در همه‌ی زمینه‌ها از جمله ساخت فیلم‌های مستند، انیمیشن، بازی‌های ویدئویی و تبلیغات تلویزیونی برای شرکت‌های مختلف فعال بوده‌اند.

کمپانی Scott Free علاوه بر این فیلم در تولید دو سریال مردی در قلعه‌ی بلند (The Man in the High Castle) و خیابان رحمت (Mercy Street) نیز با آمازون همکاری داشته است. از دیگر تولیدات این کمپانی می‌توان به دو فیلم بلید رانر ۲۰۴۹ (Blade Runner 2049) به کارگردانی دنی ویلنو و قتل در قطار سریع‌السیر شرق (Murder on the Orient Express) به کارگردانی کنت برانا اشاره کرد که در ادامه به ترتیب در تاریخ‌های ششم اکتبر (۱۴ مهر) و دهم نوامبر (۱۹ آبان) به نمایش عمومی درخواهند آمد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده