// پنجشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Castle of Nightmare

بازی موبایل Castle of Nightmare Gold یک بازی نقش آفرینی و رانینگ است که لحظات خوب و هیجان‌انگیزی را برای شما به وجود می‌آورد.

یک دسته از هواداران بازی‌های موبایل، اشخاصی هستند که از مشغله‌های زیادی برخوردار بوده و در زمان استراحت کمی که در اختیار دارند. آن‌ها به سراغ گوشی‌های موبایل خود رفته و به بازی کردن مشغول می‌شوند. اغلب این افراد سعی می‌کنند به سراغ بازی‌هایی بروند که از سیستم بازی کردن راحت‌تری برخوردار بوده و حتی بدون لمس کردن صفحه نمایش کار خود را پیش ببرند! استودیو دیو (Dave Studio) با ساخت بازی موبایل Castle of Nightmare، فضایی ساده و راحت برای بازی کردن فراهم کرد تا این دسته از مخاطبان نیز بتوانند از وقت‌های خالی خود نهایت استفاده را برده و سرگرم شوند.

بازی اندروید Castle of Nightmare آن چنان بازی نام آشنایی نیست ولی وقتی به سراغ آن بروید، می‌بینید که با چه بازی خوش ساخت و جالبی طرف هستید. داستان بازی روایت‌گر پسرکی است که قصد دارد تمامی دشمنان و پلیدی‌های موجود را از بین ببرد و برای این کار وارد یک قلعه می‌شود. این قلعه ۱۰۰ سطح مختلف دارد که با پاکسازی تمام آن‌ها به هدف آخر خود می‌رسید. به عبارتی این تعداد سطح یا طبقه همان ۱۰۰ مرحله‌ی بازی هستند و هر ۱۰ طبقه‌ای که می‌پیمایید، یک کات‌سین به نمایش در می‌آید. نکته‌ی جالب دیگر بازی، کات‌سین‌های کمیک محور بازی هستند که حال و هوای جالبی را به آن بخشیده‌اند. با شروع بازی، به این نکته پی خواهید برد که برای حرکت کردن نیازی به فشردن هیچ دکمه‌ای نیست بلکه سیستم بازی جوری طراحی شده که شخصیت بازی در حال دویدن است و شما تنها باید مبارزه کنید. البته مبارزه‌های بازی به گونه‌ای طراحی شده که فقط نیاز به استفاده از قابلیت‌های بازی است نه چیز دیگر.

Castle of Nightmare یک بازی مناسب برای گیمرهای پر مشغله است

به عبارتی همه‌ موارد نظیر حرکت کردن و جنگیدن به صورت خودکار انجام می‌شود و اگر سیستم مبارزه‌ها در حالت دستی قرار بگیرد، باید قابلیت‌های خود و تمام هم‌تیمی‌های خود را مدیریت کنید. از طرفی با قرار دادن سیستم مبارزات روی حالت نیمه خودکار، فقط باید قابلیت‌های خود را در زمان مناسب استفاده کنید، اما اگر وقت و زمان مناسب برای این کار ندارید یا اینکه می‌خواهید یک کار دیگر را درکنار بازی کردن انجام دهید، سیستم مبارزه‌ای خودکار بهترین گزینه برای شما است که هیچ‌کار خاصی نمی‌خواهد انجام دهید، تنها کاری که در طول سیستم مبارزات خود کار انجام می‌دهید، این است که از Potion استفاده کرده یا کارت‌های بازی را دراختیار می‌گیرید. صحبت از کارت‌های بازی شد، در طول مراحل و طبقه‌هایی که طی می‌کنید، یک سری کارت را در بعضی از آن‌ها به دست می‌آورید. این کارت‌ها در دسته‌بندی‌های مختلفی قرار می‌گیرند و هرکدام از آن‌ها نیز برای کامل شدن نیاز به یک سری کارت دیگر دارند. زمانی که کارت‌ها تکمیل کردید با توجه به دسته‌ای که در آن قرار دارند یک پاداش دریافت می‌کنید.

در بخش خرید کارت نیز می‌توانید کارت‌های بازی را به صورت تصادفی خریداری کنید

برای مثال بعضی از کارت‌ها آیتم‌هایی نظیر سلاح‌های مبارزه و لباس یا بعضی دیگر آیتم‌هایی نظیر حلقه‌های محافظتی را در اختیار شما قرار می‌دهند. در این میان مهم‌ترین و با ارزش‌ترین کارت‌ها، مربوط به دسته‌بندی مزدورها می‌شود. کارت‌های این بخش در صورت کامل شدن، یک هم‌تیمی را در اختیار شما قرار می‌دهد و می‌توانید سه همراه و در مجموع با چهار نفر به مبارزه کردن بپردازید و آن‌ها را از طریق بخش به روزرسانی بازی مدیریت کنید. بخش به روزرسانی بازی با نام لول‌آپ شناخته می‌شود و از طریق آن می‌توانید شخصیت‌های خود را ارتقا دهید. با به اتمام رساندن تمامی مراحل بازی، می‌توانید سایر درجه‌‌سختی‌های بازی را آزاد کرده و خود را به چالش بکشید. جدای از این موارد اگر فکر می‌کنید سر سخت‌تر از این حرف‌ها هستید، به سراغ دانجن‌های بازی بروید که دانجن‌های ابتدایی آن‌ چنان چالش برانگیز نیستند ولی رفته رفته، حسابی از خجالت شما در می‌آیند.

درآخر بازی موبایل Castle of Nightmare ایده‌های ناب و جالبی را در اختیار دارد که نتیجه‌ی آن‌ها سبب شده با یک بازی خوش ساخت و ساده روبرو شویم. همچنین بازی دارای یک نسخه‌ی گلد (Castle Nightmare Gold) است که می‌توانید به سراغ آن بروید. در این نسخه با شروع بازی طلای بیشتری در اختیار دارید و می‌توانید شخصیت خود را به سادگی تا سطح ۹ یا ۱۰ لول‌آپ کنید. همچنین به واسطه‌ی پرداخت‌های درون برنامه‌ای و جوایزی که پس از هر مرحله دریافت می‌کنید، می‌توانید طلا و آیتم‌های دیگری به دست بیاورید.

دانلود بازی موبایل Castle of Nightmare


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده