نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۵

سریال Ozark برای فصل دوم تمدید شد

شبکه استریم نتفلیکس با انتشار تیزری کوتاه از تمدید سریال اوزارک (Ozark) برای فصل دوم خبر داد.

شبکه نت فلیکس اعلام کرد که سریال Ozark برای فصل دوم تمدید شده است. فصل دوم این سریال قرار است در ۱۰ قسمت تولید و احتمالا در سال آینده میلادی منتشر شود. علاوه بر این، نت‌فلیکس تیزری کوتاه نیز از فصل دوم سریال Ozark منتشر کرده است که در این تیزر کوتاه تنها شخصیت مارتی بیرد دیده می‌شود و اطلاعاتی را از فصل دوم این سریال فاش نمی‌کند. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

سریال Ozark داستان خانواده مارتی بیرد را روایت می‌کند. بیرد یک مشاور سرمایه‌گذاری است که در شهر شیکاگو زندگی می‌کند. در سال ۲۰۰۷ او و همکار تجاری‌اش شروع به پول‌شویی برای کارتل مواد مخدر مکزیک می‌کنند، اما پس از به مشکل خوردن برنامه پول‌شویی برای کارتل مواد مخدر، مارتی به سرعت خانواده‌اش را از حومه شیکاگو به محلی برای تفریحات تابستانی در اوزارکس میزوری منتقل می‌کند و باید بدهی‌اش را به رئیس کارتل بپردازد. حال مارتی باید راه دیگری را پیدا کند تا از این مشکل خارج شود و بتواند زندگی جدیدی را در راه دیگری آغاز کند. او باید به دور از چشم ماموران FBI دوباره پولشویی را آغاز کند تا بتواند خانواده خود را نجات بدهد.

جیسون بیتمن در نقش مارتی بیرد، لورا لینی در نقش وندی بیرد، سوفیا هابلیتس در نقش شارلوت بیرد، اسکایلر گریتنر در نقش جونا بیرد، جولیا گارنر در نقش روث لنگمور، جوردانا اسپیرو در نقش ریچل گریسون، جیسون باتلر هارنر در نقش روی پتی، اسای مورالس در نقش دل، پیتر مولان در نقش جیکوب اسنل و لیسا امری در نقش دارنل اسنل، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل اول سریال Ozark حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. کار ساخت این سریال بر عهده بیل دوبو و مارک ویلیامز است و بیتمن علاوه بر بازی، به‌همراه بیل دوبو، کریس موندی و مارک ویلیامز، به عنوان تهیه‌کننده اجرایی نیز در سریال Ozark حضور دارد.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده