نویسنده: سارا مرتضوی
// شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل The Witch's Isle

 در بازی ماجراجویی The Witch’s Isle باید پرده از اسرار جزیره‌ای مرموز و دور افتاده که تحت سلطه جادوگری پلید قرار دارد، بردارید.

داستان در یک جزیره دورافتاده و مرموز جریان دارد. نیمه شب است و تمامی اهالی جزیره در خواب به‌سر می‌برند. ماه کامل در آسمان می‌درخشد و همه‌جا امن و امان است. در یکی از خانه‌های این جزیره، دختربچه‌ای را می‌بینیم که از همه‌جا بی‌خبر در خوابی آرام فرو رفته است. در همین حین، ناگهان سر و کله جادوگری پیدا شده و دختر بی‌گناه را طلسم می‌کند. دختر که ناگهان از خواب بیدار شده، دلیل این‌کار جادوگر را از او جویا می‌شود. جادوگر هم بی‌تعارف به دختر می‌گوید که طلسمی که استفاده کرده طلسم مرگ بوده و به او تا چهار صبح فردا زمان می‌دهد تا کوزه‌ای که از جادوگر به سرقت رفته را برایش پیدا کرده و نزد او ببرد، در غیر این‌صورت مرگی دردناک در انتظارش خواهد بود!

The Witch

حالا این‌که ‌کار جادوگر نامردی بوده یا این‌که چرا خودش دنبال کوزه‌اش نمی‌رود، چیزی است که در ادامه بازی معلوم می‌شود. تا این‌جای کار شما می‌دانید تنها تا ۴ صبح زمان دارید تا به گفته جادوگر عمل کنید. پس بهتر است هرچه زودتر دست به کار شوید، چرا که واقعاً هم زمان محدودی برای تمام کردن بازی در اختیار خواهید داشت. درست راس ساعت ۱۰ شب بود که جادوگر مثل اجل معلق بالای سر شما حاضر شد، دقیقاً از همان زمان هم تایمر بازی شروع به کار می‌کند و شما تا رسیدن این تایمر به چهار صبح زمان دارید که نه تنها کوزه جادوگر را پیدا کرده، بلکه راهی نیز برای ورود به قلعه این موجود پلید پیدا کنید.

علی‌الحساب چاره‌ای ندارید جز آن‌که عازم جزیره شده و با هرکسی که می‌بینید صحبت کنید. طی این‌صحبت‌هاست که کم‌کم حقایق جالبی از این جزیره مرموز دست‌تان می‌آید. مثلاً متوجه می‌شوید که ساکنان این جزیره، همگی تحت سلطه این جادوگر قرار دارند و هیچ‌کس قادر نیست جزیره را ترک کند. علاوه بر آن در این جزیره هیچ‌کس، مِن جمله خود شما اسم ندارید. چرا که به محض ورود به این جزیره، افراد حافظه خود را از دست می‌دهند! این موارد و بسیاری از موارد دیگر خط داستانی زیبای این بازی را شکل می‌دهند. داستانی که هرچه در بازی جلوتر می‌روید، بر پیچیدگی و جذابیت آن اضافه می‌شود. طبق ادعای سازندگان، این بازی هفت پایان متفاوت دارد. بنابراین طبق قانون این‌گونه از بازی‌ها، هرچه بیش‌تر کندوکاو کنید، پایان بهتری هم نصیب‌تان خواهد شد!

The Witch

البته بهتر است ناگفته نماند که بازی The Witch's Isle بگی نگی سخت هم هست. گاهی برای پی بردن به کار بعدی که باید انجام دهید، به مشکل جدی برمی‌خورید. به همین خاطر باید تمام روش‌ها و احتمالات موجود را یک‌جا در نظر داشته باشید، چرا که گاهی اوقات راه حل جایی پنهان شده که اصلاً فکرش را نمی‌کنید!

خوش‌بختانه سیستم هدایت بازی به قدری ساده است که برای جستجو در اطراف جزیره با مشکل خاصی رو به رو نخواهید شد. برای حرکت در محیط تنها کافی است روی مکان مورد نظر کلیک کنید. ایضاً برای برداشتن اشیاء مختلف و یا استفاده از آن‌ها تنها یک کلیک ساده کافی خواهد بود. همان‌طور که می‌بینید این بازی بهانه‌ای برای لذت‌بردن از خط داستانی جذابش باقی نمی‌گذارد. از لحاظ بصری و گرافیکی بازی چیزی در حد شاهکار است، طراحی و مکانیزم جا به جا شدن بین بخش‌های مختلف محیط، به‌راستی زیبا و منحصر به فرد کار شده. نورپردازی محیط و ‌علی‌الخصوص گرافیک پیکسلی جزیره زیر نور ماه، یکی از جذابیت‌های اصلی این بازی را تشکیل می‌دهد.

بازی اندروید و آیفون The Witch’s Isle به راستی یک شاهکار است. درواقع می‌توان گفت این بازی تمام آن‌چه را که از یک بازی ماجراجویی توقع داشته باشید، در قالبی زیبا و جذاب در اختیارتان قرار می‌دهد. پیشنهاد می‌کنیم اگر از طرفداران این سبک از بازی‌ها هستید، به هیچ وجه تجربه این بازی را از دست ندهید.

دانلود بازي موبايل The Witch's Isle


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده