// چهار شنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۲

تریلر جدید بازی Shadow of War با محوریت Terror Tribe منتشر شد

کمپانی برادران وارنر و استودیو مونولیث پروداکشنز ویدیوی جدیدی از بازی Middle-earth: Shadow of War را با محوریت Terror Tribe منتشر کردند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی برادران وارنر و استودیو مونولیث پروداکشنز، ناشر و سازنده‌ بازی Middle-earth: Shadow of War، تریلر جدیدی از این بازی را منتشر کردند. در ویدیوی منتشر شده که یک دقیقه زمان دارد، شاهد معرفی Terror Tribe هستیم؛ قبیله‌ای از اورک‌ها که خشونت را در دستور کار خود قرار داده و ترس را در دل و جان دشمنان خود ایجاد می‌کند.

اگر ویدیو را مشاهده کنید، به خوبی خشن بودن و حرکات بی‌رحمانه‌ی این فرقه را مشاهده خواهید کرد که در حال شکنجه دادن و کشتن سایر اورک‌ها هستند. سیستم اورک‌ها در این نسخه از پیچیدگی بیشتری نسبت به قبل برخوردار است و شاهد قبیله‌های مختلفی در جریان بازی هستیم که قدرت ارباب هر قلعه را افزایش می‌دهند. حال به لطف سیستم نمسیس بازی، می‌توانید به این قبایل و اورک‌ها دسترسی داشته باشید و آن‌ها را کنترل کنید.

در ادامه می‌توانید این ویدیوی معرفی را در زومجی مشاهده کنید:

برای دانلود ویدیو به آپارات مراجعه کنید

چندی پیش نیز خبری منتشر شد در مورد پایان‌ بازی Middle-earth: Shadow of War که در جریان آن، مشخص شد که پایان واقعی بازی، به سه‌گانه‌ی ارباب حلقه‌ها مرتبط می‌شود.

بازی Middle-earth: Shadow of War در تاریخ ۱۸ مهر (۱۰ اکتبر) روی کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد.


منبع Aotf
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده