نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۹

نویسنده فیلم Tomb Raider نوشتن فیلمنامه فیلم Captain Marvel را بر عهده گرفت

کمپانی مارول استودیو اعلام کرد که ژنوا رابرتسون‌-دوورت کار نوشتن فیلمنامه فیلم Captain Marvel را بر عهده گرفته است.

پس از موفقیت فیلم Wonder Woman (زن شگفت انگیز) در تابستان امسال، حال بسیاری از طرفداران دنیای ابرقهرمانی در انتظار ساخت و انتشار اولین فیلم مستقل ابرقهرمان زن دنیای سینمایی مارول هستند. سال گذشته، مارول بری لارسون را به عنوان بازیگر نقش کارول دانورز/کاپیتان مارول در فیلم کاپیتان مارول (Captain Marvel) معرفی و تایید کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نویسنده جدیدی کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده گرفته است. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، مارول «ژنوا رابرتسون‌-دوورت» را به عنوان نویسنده جدید فیلم Captain Marvel استخدام و او کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را آغاز کرده است.

رابرتسون‌-دوورت پیش از این سابقه نوشتن فیلمنامه فیلم Tomb Raider (توم ریدر) محصول سال ۲۰۱۸، را در کارنامه داشته است و کار نوشتن فیلمنامه فیلم Gotham City Sirens (افسونگران شهر گاتهام) را نیز بر عهده دارد. او همچنین کار نوشتن فیلمنامه فیلم‌هایی چون Dungeons & Dragons و MASK را نیز بر عهده خواهد داشت. رابرتسون‌-دوورت در واقع جانشین مگ لفاوه و نیکول پرلمن می‌شود که از سال ۲۰۱۵ کار نوشتن فیلمنامه فیلم Captain Marvel را بر عهده داشته‌اند. لفاوه در حال حاضر به عنوان دستیار کارگردان در انیمیشن Gigantic (غول‌پیکر) حضور دارد.

captain marvel

اردیبهشت امسال، مارول رسما اعلام کرد که آنا بودن و رایان فلک کارگردانی فیلم Captain Marvel را بر عهده گرفته‌اند. این دو کارگردان بیشتر برای کارگردانی فیلم Mississippi Grind با بازی رایان رینولدز و بن مندلسون، شناخته شده‌اند و همچنین کارگردانی Half Nelson با بازی رایان گاسلینگ را نیز بر عهده داشته‌اند. علاوه بر این، آنا بودن و فلک کارگردانی برخی از قسمت‌های سریال‌هایی چون The Affair و Billions را نیز بر عهده داشته‌اند. فیلمبرداری و تولید فیلم Captain Marvel قرار است از ماه ژانویه ۲۰۱۸ (دی-بهمن ۱۳۹۶) آغاز شود.

در جریان نمایشگاه کامیک کان سن دیگو امسال، مارول استودیو اعلام کرد که اتفاقات فیلم Captain Marvel در اوایل دهه ۹۰ میلادی جریان خواهد داشت و این شخصیت قرار است با گروه قدیمی اسکرالز (Skrulls) در این فیلم مبارزه کند. همچنین اولین تصاویر مفهومی از شخصیت کاپیتان مارول و گروه اسکرالز در این فیلم نیز منتشر شده است. علاوه بر این، قرار بود که ساموئل ال جکسون نیز در نقش شخصیت نیک فیوری در این فیلم حضور داشته باشد. گفته می‌شد که هر دو چشم فیوری در فیلم Captain Marvel سالم خواهد بود.

فیلم Captain Marvel قرار است در تاریخ ۸ مارس سال ۲۰۱۹ (۱۷ اسفند ۱۳۹۷) اکران شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده