// چهار شنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۰

تاریخ عرضه بازی Football Manager 2018 مشخص شد

کمپانی سگا تاریخ عرضه بازی Football Manager 2018 را اعلام کرد.

طبق اخبار بازی منتشر شده، کمپانی سگا، سازنده و ناشر بازی Football Manager 2018، تاریخ عرضه‌ی این بازی را مشخص کرد. بازی Football Manager 2018 در تاریخ ۱۹ آبان ماه (۱۰ نوامبر) روی کامپیوتر، لینوکس، مک و گوشی‌های موبایل و تبلت‌ها عرضه خواهد شد. برای اولین بار در این مجموعه شاهد عرضه‌ی همزمان نسخه‌ی موبایل (بازی Football Manager Touch 2018) و کامپیوتر این بازی در کنار یکدیگر هستیم.

همچنین در ادامه سگا اعلام کرده که خریداران این بازی شبیه‌ساز مربیگری فوتبال از طریق خرده‌فروشی‌های مورد تایید سگا، می‌توانند به بتای بازی دسترسی داشته باشند که دو هفته زودتر از عرضه‌ی رسمی، در دسترس قرار می‌گیرد و پیشرفت‌های بازیکنان در بخش تک‌نفره‌ نیز به بازی اصلی انتقال داده می‌شود. همچنین اشخاصی که بازی را قبل از تاریخ ۱۷ مهرماه (۹ اکتبر) از طریق استیم یا فروشگاه سگا پیش‌خرید کنند و بازی Football Manager 2017 را در اختیار داشته باشند، ۲۵ درصد تخفیف شامل حال آن‌ها خواهد شد.

متاسفانه اخبار زیادی حول بازی Football Manager 2018 در دسترس نیست و سگا اعلام کرده که در اواخر ماه سپتامبر اطلاعات تکمیلی حول این بازی منتشر خواهد شد. با تمام این تفاسیر انتظار می‌رود در این نسخه شاهد بهبود موتور گرافیکی بازی و به‌روز شدن کیت‌های تیم‌ها باشیم.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده