// چهار شنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۸

تریلر بتای عمومی Destiny 2 روی پی سی با محوریت نرخ فریم ۶۰ و رزولوشن 4K

اخیرا تریلر بتای عمومی بازی Destiny 2 روی کامپیوتر، عرضه شده که در جریان آن شاهد نرخ فریم ۶۰ و رزولوشن 4K برای این بازی هستیم.

مدتی پیش بود که استودیو بانجی تاریخ عرضه‌ی بتای عمومی بازی Destiny 2 را برای کاربران پی‌سی مشخص کرد. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، ویدیویی جدید از بتای عمومی بازی روی پی سی، منتشر شده که در جریان آن، شاهد پشتیبانی این بتا از نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه و رزولوشن 4K هستیم.

با توجه به این تریلر، کاربران کامپیوتر تنها اشخاصی هستند که بتای عمومی بازی Destiny 2 را با بهترین کیفیت ممکن تجربه خواهند کرد که البته برای این کار به یک نمایشگر 4K نیز نیاز دارند. جدای از این موارد، بازی Destiny 2 روی کامپیوتر به نرخ فریم خاصی محدود نیست و با توجه به قدرت سیستم پردازشی شما، نرخ فریم کم و زیاد می‌شود. به عبارتی اگر از سخت‌افزار قوی برخوردار باشید، می‌توانید بازی Destiny 2 را با نرخ بیش از ۶۰ فریم بر ثانیه تجربه کنید.

همچنین گفته شده که تنظیمات گرافیکی بازی از گزینه‌های مختلفی برخوردار است و کاربران به راحتی می‌توانند با تغییر آن‌ها، بازی را با کیفیت مناسب روی سیستم خود اجرا کنند. در ادامه می‌توانید ویدیوی بتای عمومی بازی Destiny 2 روی پی‌سی را در زومجی مشاهده کنید.

برای دانلود ویدیو به آپارات مراجعه کنید

بتای بازی برای اشخاصی که Destiny 2 را پیش خرید کرده‌اند در تاریخ ۶ شهریور ماه (۲۸ آگوست) در دسترس است و یک روز بعد، به صورت همگانی در اختیار کاربران پی‌سی قرار می‌گیرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده